Trawy ozdobne, turzyce i sity

11. Data: 2003-09-18 21:04:04

Temat: Odp: Trawy ozdobne, turzyce i sity
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bkd6a3$qck$...@n...news.tpi.pl...

> Pana Piotrusia uczyli wielcy znawcy tematu.
Tak dziala dziedziczenie... :-)

Elfir

12. Data: 2003-09-19 06:12:31

Temat: Re: Trawy ozdobne, turzyce i sity
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in message

> Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:004d01c37a80$0b12f460$83484cd5@d3h6c1...
> Moj wykladowca!!!!!!!!! Pan Piotrus :-) Mega spec od traw w AR Poznan.
> Regularnie prowadzi prace magisterskie o trawach.
> Jesli cos mowie o trawach to opieram sie tylko na jego wykladach

To przekaż ukłony i powiedz, żeby napisał coś obszerniejszego!

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Sadzisz klientom Cortaderie? ;-)

13. Data: 2003-09-19 10:54:15

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2003-09-19 13:52:40

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Sadzisz klientom Cortaderie? ;-)

He he, cortaderia jest doskonałą roślinką. Więcej takich!
Kupujesz, sadzisz, znowu kupujesz, sadzisz, znowu kupujesz, sadzisz....
A producent łapki zaciera.

pozdrawiam
Ewa
( i porządne, mrozoodporne trawy)

15. Data: 2003-09-19 19:46:15

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> He he, cortaderia jest doskonałą roślinką. Więcej takich!
> Kupujesz, sadzisz, znowu kupujesz, sadzisz, znowu kupujesz, sadzisz....
> [...]

He,he, wrzos jest równie doskonały,
jeśli nie bardziej:-)

Pozdrawia boletus

16. Data: 2003-09-20 22:09:16

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:015d01c37de6$062146a0$037c63d9@d3h6c1...

> pare dni temu slyszalem
> ze u nas w Poznaniu od kilku lat
> w samym centrum kolo Katedry
> jest w gruncie prawdziwa cortaderia

Tak, ale nie znam odmiany, bo czysty gatunek to nie jest. Jest stosunkowo
niska.
Naprawde wspaniale trawy pampasowe sa w botaniku

Elfir

17. Data: 2003-09-20 22:12:26

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bke73n$qbg$...@n...news.tpi.pl...

> P.S. Sadzisz klientom Cortaderie? ;-)

Nie. Wiekszosc klientow rezygnuje z traw ozdobnych. Czasami mi sie uda
przemycic miskanta.

Elfir

18. Data: 2003-09-22 07:40:04

Temat: Re: Odp: Trawy ozdobne, turzyce i sity
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in news:bkd5pr$4n5$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Moj wykladowca!!!!!!!!! Pan Piotrus :-) Mega spec od traw w AR Poznan.
> Regularnie prowadzi prace magisterskie o trawach.
> Jesli cos mowie o trawach to opieram sie tylko na jego wykladach

Taaaa...
Polecam recenzje tej ksiazki w 'Wiadomosciach Botanicznych' 2002, 46(3/4):
116-118 by prof. Frey.
Poza tym kilka razy bralam te ksiazke do reki i za kazdym razem
zniesmaczona odkladalam na polke. A trawy to moj lekki hmm.. zakret? I
zawodowy i prywatny :-)
Dobrej ksiazki o trawach ozdobnych po polsku po prostu nie ma.
O rodzimych juz jest ciut lepiej, ale to troche nie ta dzialka :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

19. Data: 2003-09-22 08:47:46

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> . A trawy to moj lekki hmm.. zakret? I
> zawodowy i prywatny :-)

> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Proszę nieco szerzej o zawodowym zakręcie.

Pozdrawia boletus

20. Data: 2003-09-22 09:35:13

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...

> Taaaa...
> Polecam recenzje tej ksiazki w 'Wiadomosciach Botanicznych' 2002, 46(3/4):
> 116-118 by prof. Frey.

Domyślam się że smakowita lektura?
Zacytuj jakieś ładne fragmenty, jak masz pod ręką, please, please!
Tobie pewnie łatwiej dotrzeć do materiału zródłowego :)

...ja też odłożyłam, bynajmniej nie z powodów portfelowych...

pozdrawiam
Ewa

Garden Composer 3D
Rudbekia