Rudbekia

1. Data: 2003-09-16 06:25:14

Temat: Rudbekia
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zebrałam trochę nasion z Rudbeckia orientalis i również z trojeści krwistej.
Jeśli ktoś chce, to proszę pisać.

Pozdrwiam, Basia.

2. Data: 2003-09-21 05:06:29

Temat: Re: Rudbekia
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> Zebrałam trochę nasion z Rudbeckia orientalis i również z trojeści
krwistej.

Tak zastanawiam się czy nazwa trojeść krwista nie pasowałaby bardziej do
jakiegoś wyrobu wędliniarskiego.
W nazwie jest tu i "jeść" i krew - przysmak pewnej grupy osób.
Czy roslinę o takiej nazwie mozna mieć w ogrodzie i patrzeć na nią bez
obrzydzenia?
KM

3. Data: 2003-09-21 06:41:33

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> wrote in message

> [...]
> W nazwie jest tu i "jeść" i krew - przysmak pewnej grupy osób.
> Czy roslinę o takiej nazwie mozna mieć w ogrodzie i patrzeć na nią bez

Moim zdaniem kwiaty pachną czekoladą:-)

Pozdrawiam,Basia.

4. Data: 2003-09-21 07:41:14

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2003-09-21 10:17:18

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kawa
> i oczywiscie na samym wachaniu sie nie skonczy:-(

A powinno.

Pozdrawia boletus

6. Data: 2003-11-03 19:25:14

Od: "Beata Lipowska" <l...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeśli ktoś chce, to proszę pisać.
>
> Pozdrwiam, Basia.
>
> Jestem nowym czytelnikiem Grupy, interesuję się roślinami, ale nie mam
ogrodu, jeśli Twoje roślinki (nasionka) nadają się do uprawy w domu lub na
balkonie, to bardzo chętnie je wezmę.
Pozdrawiam gorąco. Beata

Świerk białobok.
Migdałek trójklapowy