Gdzie w Krakowie?

1. Data: 2003-09-16 10:09:31

Temat: Gdzie w Krakowie?
Od: "KryH" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Doradźcie proszę Szanowni Grupowicze gdzie w Krakowie i okolicach jest
lubiana przez Was szkółka z iglakami zwłaszcza. Oraz sadzonkami żywopłotów.

"Nie przenoście nam stolicy do Krakowa"
-------> Pozdrawiam KryH <---------

2. Data: 2003-09-16 11:52:37

Temat: Re: Gdzie w Krakowie?
Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KryH" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Doradźcie proszę Szanowni Grupowicze gdzie w Krakowie i okolicach jest
> lubiana przez Was szkółka z iglakami zwłaszcza. Oraz sadzonkami
żywopłotów.

Garliczka, Szczodrkowice, Krzywaczka, Kalna koło Żywca.
spory wybór iglaków jest w Polsadzie (ul.strzelców) i u Szklarczyków
(ul.Marchołta). 2 tygodnie temu po raz pierwszy spotkałem tam świerka
"Białoboka" 60 zł/szt
Jactro

3. Data: 2003-09-19 16:52:48

Od: McZapkie <M...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jactro popelnil byl nastepujacy tekst:

: spory wyb?r iglak?w jest w Polsadzie (ul.strzelc?w) i u Szklarczyk?w
: (ul.Marcho?ta).

ale ktore to jest Marcholta, to od zachodniej strony
czy od wschodniej? (nazwisk nie kojarze).

W/g mnie to od wschodniej jest OK, doradza sensownie
i maja dobry material i tanio,
a od zachodniej maja drogo i wciskaja zeby tylko sprzedac
jesli ktos sie nie zna.
Pytam o sosne himalajska, czy dobrze znosi nasze warunki,
"tak, oczywiscie, przeciez w Himalajach rosnie a tam zimno"
tylko ze w dolnych partiach Himalajow to i rododenrony rosna.
Sosna oczywiscie padla :-(

Pozdr,
MC

Kanny