Garden Composer 3D

1. Data: 2003-09-16 17:10:29

Temat: Garden Composer 3D
Od: "Irek" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Gdzie mozna kupić program jak w temacie.?

2. Data: 2003-09-17 08:38:23

Temat: Re: Garden Composer 3D
Od: "p...@p...onet.pl" <p...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MediaMarkt, Empik... Ja swoj kupilem w MM.
Jednak teraz nie wiem czy bym go kupil... Ma ograniczenia.

Np. Chcialem zaprojektowac ogrod dwupoziomowy. Taki przegrodzony w polowie
murkiem oporowym (jakies 20cm) z podsypanym drugim poziomem.
Nie da sie. Mozna oczywiscie ksztaltowac powierzchnie, ale nie sa mozliwe
skarpy, murki oporowe. Mozna uzyskac wzniesienie ale z w miare lagodnym
spadekiem.

Niektore rosliny sa zle skalowane. Np. ustawiasz ze roslina ma miec 2 lata
(powiedzmy 70cm) a na rysunku ma 5 metrow.

Nie ma dowolnosci w tworzeniu konstrukcji ogrodowych. Trzeba tworzyc murki,
modyfikujac istniejace formaty fudynkow, ale nie zawsze to dziala.

Nie mozna wydrukowac listy roslin do zakupu w jezyku polskim. Wyeksportowanie
do pliku TXT udaje sie ale tylko z nazwami lacinskimi.

Podobnie z kalendarzem pielegnacji. Owszem mozna go wyswietlic na ekarnie
komputera, ale ja chce wydruk na pap[ierze ktory moge powiesic w szopce z
narzedziami.

Generalnie program ma swoje ograniczenia. Jednak jesli ktos nie planuje
stworzenia ogrodu z wielkimi wodotryskami (doslownie i w przenosni)to program w
pelni wystarczy.

Ja jednak nastepnym razem kupilbym Landscape Designera. Chcialbym jednak to
przetestowac, a nie wiem gdzie taka wersje testowa mozna dostac

Pozdrawiam
Wojtek
Pozdrawiam
Wojtek

3. Data: 2003-09-17 12:12:14

Od: "Irek" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do najbliższego Empiku lub MM mam ok. 100km.
Nie mam wiekszych wymogów. Jesli chcesz go sprzedac
zaproponuj cenę.
Pozdrawiam
Irek

Użytkownik "p...@p...onet.pl"

4. Data: 2003-09-17 19:58:15

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz na stronie naszej grupy http://ogrody.agrosan.pl/konkurs.html tam
jest odnośnik do stron producenta. Mają sprzedaż wysyłkową.

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

5. Data: 2003-09-18 19:43:11

Temat: Odp: Garden Composer 3D
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik p...@p...onet.pl
napisał:5...@n...onet.pl...
> MediaMarkt, Empik... Ja swoj kupilem w MM.

Ja jestem daleko za Murzynami i swoje projekty rysuje recznie. Nie musze sie
pieklic, gdy stawiajac zywoplot z cietego na 30cm bukszpana program
komputerowy rysuje mi ogromne krzewy po 10 latach :-)
Ale podobal mi sie Landscape 3D, gdyby nie cena...

Elfir

6. Data: 2003-09-23 09:03:11

Od: "" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> komputerowy rysuje mi ogromne krzewy po 10 latach :-)
> Ale podobal mi sie Landscape 3D, gdyby nie cena...

Dlaczego za Murzynami - program to tylko narzedzie -ot trochę inne niż ołówek
i kalka
Programy sa przydatne do wizualizacji - można dość szybko zobaczyć ogród w 3d
z dowolnej strony, natomiast zrobienie aksonometri na podstawie rzutu troche
czasu zajmuje (przynajmniej mi) - poza tym różnic nie wiedze - projekt i tak
powstaje w głowie projektującego a nie w tej szarej skrzynce co to stoi pod
biurkiem...;)

Pozdrawiam
Jack

7. Data: 2003-09-24 17:35:50

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...

> z dowolnej strony, natomiast zrobienie aksonometri na podstawie rzutu
troche
Rany! Robisz aksonometrie? Mi by sie nie chcialo. Z reszta nikt z moich
klientow jej nie wymaga.

Elfir

Rudbekia
Świerk białobok.