Wracam z zaświatów:-)i pytam

261. Data: 2004-11-18 14:45:33

Temat: Re: Odp: Wracam z zaświatów:-)i pytam- OT
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jagoda napisał:

> Marto !
> Nie akceptuje, nie toleruje, nie przyzwala i dlatego nie czyta wypocin i
> bredni, naskrobanych przez nieokrzesanych dowcipnisiów. Ponad pięć lat na
> grupie nauczyło nas żeby "takich" pomijać milczeniem (wedle pewnego mądrego
> przysłowia).

Wiesz, następnym razem postąpię wedle rady kogoś mi życzliwego.
Pomyślę sobie "huk im jasny w duszę", zastanowię się nad tym
zdaniem jeszcze raz i z lubością stwierdzę, że takie życzenie
może być bardzo groźnym:-)

Pozdrawiam
Marta

262. Data: 2004-11-18 14:48:03

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam spadać z tej grupy i poszukać sobie nowej? ;)
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Lepiej zamiesc troche fajnych zdjec :-))))))

Pozdrawiam, Krystyna

263. Data: 2004-11-18 15:07:22

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Lepiej zamiesc troche fajnych zdjec :-))))))

Też bym chciała zamiescić tylko nie ma już co....kiedy będzie ta wiosna?
Albo chciaż snieg, moze jakies fajne fotki się pstryknie, czekam aż mi
sosenki 'Wintergold' itp. zżółkną, pierwszy raz będzie mi dane oglądać je na
żywo :)

Pozdrawiam
Kaśka

264. Data: 2004-11-18 15:08:06

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> alez skad:-)Kto mnie będzie wtedy wspierał jak popełnię głupstwo i w
piachu
> bede sadziła:-)

Swoją drogą ciekawa jetsem czy podjęłaś już decyzję i jaką :)

Pozdrawiam
Kaśka

265. Data: 2004-11-18 15:08:59

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "richo nazca" <n...@n...nospam.com.pl> napisał w wiadomości

> Oooooczywiście! Bierz zabawki i... :-)
>
> Możesz sobie zasubskrybować kilka grup na raz po prostu.

Mam zawsze kilka ale ta jest najfajniejsza, tu się czuje jak na swoim
podwórku :)

Pozdrawiam
Kaśka

266. Data: 2004-11-18 21:41:48

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Swoją drogą ciekawa jetsem czy podjęłaś już decyzję i jaką :)

Decyzja spędza nam sen z oczu:-((nie)stety właściwie juz jest na
.....tak;-)Jeszcze wizyta w Gminie i badanie gruntu.Z lubością spieszę
doniesc, ze .....zyły znikneły:-))Pisałam juz, ze oprócz cudnych sosen
"mamy" tez ładny kawałek łaki, tam mam nadzieje cos urośnie.Trawa na razie
ladna:-)Nie wiem czy bardziej się cieszę czy jestem pzrerażona:-)na stare
lata wynosze się na wies:-)A, ogladałam mnóstwo innych działek i niestety
zadna nie chwyta mnie za serce.

Gosia

267. Data: 2004-11-18 22:04:47

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lata wynosze się na wies:-)A, ogladałam mnóstwo innych działek i niestety

Nie martw się będzie dobrze,
Ja wyprowadziłam się również z Gdańska,byłam przerażona , a teraz nie
zamieniłabym się za żadne skarby,chyba że na większą działkę na
Kaszubach;-}

Pozdrawiam TeresaR

268. Data: 2004-11-18 22:10:01

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

> Ja wyprowadziłam się również z Gdańska,byłam przerażona , a teraz nie
> zamieniłabym się za żadne skarby,chyba że na większą działkę na

Dziekuję:-) ja jedynie dzidziorami sie martwię i dojazdami.

gosia

269. Data: 2004-11-18 22:15:32

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lata wynosze się na wies:-)A, ogladałam mnóstwo innych działek i niestety

Mysle Gosiu, ze to bardzo słuszna decyzja!!! Przerażenie ustapi miejsca
zapałowi. Masz nieporównywalnie większe doswiadczenie ode mnie, ale mozna
rzec, zaczynamy razem. Ja tez mam sosny na podwórku, żyły wodne, które Tobie
znikneły, a mnie chyba jeszcze nie, ale tym akurat wcale się nie martwię.
Mam nadzieje, ze serce jakie włoże w tę działke i miłośc, z jaka bede
pielegnowac roslinki zniwecza szkodliwe działanie domniemanych żył i cieków
wodnych:))
Życze Ci sukcesów, bo szczęscia chyba nie muszę, juz jestes szczęsliwa:)
Pozdrawiam, Monika

270. Data: 2004-11-18 23:41:05

Od: "Dirko" <d...@5...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cnj4v3$9g2$1@news.onet.pl Gosia Plitnik

> ... Pisałam juz, ze oprócz
> cudnych sosen "mamy" tez ładny kawałek łaki, tam mam nadzieje cos
> urośnie.Trawa na razie ladna:-)

Hejka. Chyba przesadziłaś z tą piaskownicą. ;-) Skoro rośnie ładna
trawa, to i większość roślin ozdobnych też będzie rosła. :-)
Pozdrawiam optymistycznie Ja...cki

Co zrobić? Urosły lilie.
gdzie kupować?
róża "Abracadabra"