Re: Odp: Żywienie optymalne.

From: "Jacek" <o...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Odp: Żywienie optymalne.
Date: Sat, 26 Aug 2000 22:21:27 +0200

Cosa <c...@p...onet.pl> wrote in message
news:nq4gqsghtustc6ct66bophiqlnlj8mub9c@4ax.com...
> Pewnego pięknego dnia , a był to Sat, 26 Aug 2000 18:07:41 +0200, "Jacek"

aby

> [...]
> lipidowy , glukozę i witaminki.
>
> Teraz opis doświadczenia ( tylko chyba Komisja się nie zgodzi na tak
> okrutne traktowanie biednego zwierzęcia )
> Jeden dorosły szczur laboratoryjny będzie otrzymywał dietę zestawioną wg
> guru Kwaśniewskiego , czyli kilka mg białek , kilka mg glukozy oraz
> tłuszcze aż do zaspokojenia potrzeb energetycznych szczurka.
> Nie zapomnę także o mikro , makro i nanoelementach .
> ( wcześniej muszę dowiedzieć się o potrzebach tego zwierzątka )
> Obserwowane będą - stan ogólny zwierzęcia , waga , zachowanie, czas życia.

Dziekuję.

Mam w domu dwie szczurzyce od 18 miesiecy jedzące tak jak ja, a nawet
lepiej.
Bo jedzą smalec i żółtka jaj.
do tego kilka fasolek pedigreepal aby miały węglowodanów w diecie
odpowiednią ilość.
Żyją już tak jak napisałem od 18 miesięcy.
Żeby było śmieszniej to jedna z nich ma nadwagę, ale nie wygląda aby jej to
nie pasowało.
Jest strasznie żarłoczna. Natomiast druga jest szczuplutka drobna. I
oczywiście co widać, mniej je.

Jak zdechną może zrobisz im sekcję zwłok?
mogę je udostępnić także do bezinwazyjnych badań.
Jak masz jakiś pomysł to napisz :)
Może to co im daję do jedzenia to nie jakaś super standaryzowana dieta, ale
ponieważ żółtka chyba mają dość stały skład podobnie jak smalec więc
wielkiego błędu to nie powoduje.

Pozdrawiam
Jacek