blizny po krostkach

1. Data: 2003-07-29 17:05:59

Temat: blizny po krostkach
Od: sofi <n...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Czy zna ktoś skuteczny, domowy sposób zlikwidowania lub zmniejszenia
blizn i dołków jakie pozostały po krostkach (nie tylko ospowych :)) Mam
bardzo wrażliwą skórę i nie problem o nowe, szpecące ślady.
Za wszelkie rady z góry dziękuję

pozdrowienia
sofi

1. Data: 2003-07-29 17:52:35

Temat: Re: blizny po krostkach
Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sofi napisał/a w news:bg69hq$8og$1@inews.gazeta.pl:

> Czy zna ktoś skuteczny, domowy sposób zlikwidowania lub zmniejszenia
> blizn [ciach]

Lepiej poradź się _dobrego_ dermatologa. Domowe sposoby często
przynoszą więcej szkody niż pożytku.

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-07-30 11:02:45

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ja miałam blizny po trądziku i po zastosowaniu regularnym Cepanu wyraźnie
> blizny wyblakly i większość znikła. Ma tylko tą wadę, że śmierdzi cebulą .
> pozdrawiam,
> Asia
>
> A po jakim czasie widac efekty?
Pozdrawiam, Ela

1. Data: 2003-07-30 14:17:22

Temat: Re: Odp: blizny po krostkach
Od: sofi <n...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-30 13:04, Użytkownik Asia napisał:
> Ja miałam blizny po trądziku i po zastosowaniu regularnym Cepanu wyraźnie
> blizny wyblakly i większość znikła. Ma tylko tą wadę, że śmierdzi cebulą .

Wybaczcie moje braki i głupie pytanie ale nie mam pojęcia co to takiego
- maść, krem czy coś innego i gdzie to można zakupić.

pozdrawiam
sofi

1. Data: 2003-07-30 15:28:46

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sofi" <n...@n...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
> Wybaczcie moje braki i głupie pytanie ale nie mam pojęcia co to takiego
> - maść, krem czy coś innego i gdzie to można zakupić.

Jest to bodajże krem, do kupienia w każdej aptece bez recepty- cena ok. 10
zł.
Ela

1. Data: 2003-07-30 21:24:47

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wybaczcie moje braki i głupie pytanie ale nie mam pojęcia co to takiego
> - maść, krem czy coś innego i gdzie to można zakupić.

to krem na blizny, w aptece
porozmaiwaj z lekarzem o złuszczaniu i o retinoidach do smarowania

Chwale - balsam do wlosow i spray do stop
'Wygladzacz' do paznokci ArtDeco
POMOCY_jak sie pozbyc nagniotkow???
jaki podkład?
Krem Denergie Nivea Visage -pytam