Re: Odp: expert fuck

Data: 2000-02-01 14:58:38
Temat: Re: Odp: expert fuck
Od: p...@h...com (Pisiek)

In article <3...@f...onet.pl>, e...@f...onet.pl says...
> a wy naprawde czytacie jeden post dluzej niz 1 sekunde ?
> Ja myslalem ze ta metoda juz jest znana w Polsce od lat.
> W Stanach musialem codziennie pisac i czytac setki listow
> i musialem sie nauczyc szybkiego czytania i pisania.
> Szkolenia prowadzili Chinczycy. Kurs byl drogi, ale skuteczny.
> Codzienna gazete czytam ok. 10 minut, np. Wyborcza.
> Kiedys robilismy badania , czy mozna codziennie przeczytac wszystkie
> posty do usenetu na te 20 000 grup dyskusyjnych.
> I nawet to jest mozliwe po morderczym treningu.
> A to juz jest rekord swiatowy, aby czytac dziennie
> [...]

Metoda rzeczywiscie jest znana od lat. I jesli pracowales nad "sztuczna
swiadomoscia" to wiesz, jakie sa jej efekty:)

Natomiast nie chcialbym pracowac przy monitorze komputerowym, ktory masz
w pracy (bo to stamdad to wszystko, czyz nie?). Pamietam dlugosc
niektorych Twoich postow, zebys mogl zobaczyc je w calosci, Twoj monitor
musi miec przekatna okolo 2 m:)
--
Pisiek