expert fuck

1. Data: 2000-01-31 14:40:06

Temat: expert fuck
Od: Grzegorz Smolka <s...@w...tuniv.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Widze ze "expert" nie ma zbyt wielu zwolennikow na tej liscie.
Zreszta nie tylko na tej. czytallem co niektore jego posty na :
pl.misc.elektronika i
pl.misc.telefonia.gsm
straszna lameriada.
Skarzylo sie biedactwo, ze ktos podrabia jego adres mailowy.

Moze niedlugo zacznie pisac na pl.rec.muzyka.metal i okaze sie ze jest
satanista :)

Wychodzi na to ze nasz expert jest umyslem wszechstronnie wyksztalconym i
marnuje sie tylko pukajac w klawiature komputera.
Moze jakis znakomity instytut wezmie go pod swoja opieke , gdzie bedzie
mogl poszerzac swoje horyzonty.
Niewielu jest takich fachowcow jak expert w naszym kraju. :)

do "experta"=>

Widzialem ogloszenie :
5000PLN nagrody za podjecie sie pisania pracy dodktorskiej na
temat teorii pol elektromagnetycznych. Stary! w sam raz dla Ciebie .
tzn. Kosmos dla Kosmity :)

pozdrawiam
Grzegorz

2. Data: 2000-01-31 17:16:26

Temat: Re: expert fuck
Od: Marcin Sobczak <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zreszta nie tylko na tej. czytallem co niektore jego posty na :
> pl.misc.elektronika i
> pl.misc.telefonia.gsm
> straszna lameriada.

to jeszcze nic, zobacz jakie cuda wygaduje na pl.biznes.wgpw
jest rowniez specem od psychologii na pl.sci.psychologia ;-)

Marcin

3. Data: 2000-01-31 17:16:57

Temat: Odp: expert fuck
Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurcze jak on to robi - ja siedze na 3 grupach i nie nadazam z czytanie a co
dopiero odpisywaniem :))))))

Basia
* * *
UIN : 20184084
http://www.kki.net.pl/bw
http://www.kki.net.pl/~milionerzy
* * *

4. Data: 2000-01-31 18:17:22

Temat: Re: Odp: expert fuck
Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:

> Kurcze jak on to robi - ja siedze na 3 grupach i nie nadazam z czytanie a co
> dopiero odpisywaniem :))))))

Basiu,
z pewnoscia slyszalas o metodach szybkiego czytania i pisania.
Szkolenie trwa dlugo i jest kosztowne.
Ale mozesz dziennie czytac i 10.000 stron
i odpisywac na 100-500 listow.

Szkolenia sa organizowane w Chinach.

Organizuje takie szkolenia przez internet.

Moj rekord to przeczytanie wlasnie 10.000 postow w ciagu dnia.
To jest szalenie wciagajace.
Czytasz 100 postow i sie meczysz.
Potem 200
a potem magiczna liczba 1000 postow i potencjal tylmo rosnie
A potem czytanie to jedynie blysk oka na caly post.
Czas czytania jednego postu to ok. 1 sekundy.

Jezeli kogos to interesuje to zapraszam do rywalizacji.

Jacek

5. Data: 2000-01-31 18:33:34

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia napisał(a) w wiadomości: ...
>Kurcze jak on to robi - ja siedze na 3 grupach i nie nadazam z czytanie a
co
>dopiero odpisywaniem :))))))

Tzw. mnoga osobowosc (bo rozdwojenie jazni to za malo).
Albo to po prostu mozg (niekoniecznie ludzki) podlaczony do jakiegos Deep
Blue (albo raczej do Deep Shit) z wyjsciem na TPSA ;)

Adam B.

6. Data: 2000-01-31 19:37:09

Od: j...@a...com (Jerzybdn) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Czas czytania jednego postu to ok. 1 sekundy.
>
>Jezeli kogos to interesuje to zapraszam do rywalizacji.

JESTEM ZAINTERESOWANY-STOP-MOZEMY R Y W A L I Z O W A C - STOP- NAJLEPIEJ
PO CHINSKU-STOP.

7. Data: 2000-01-31 19:43:57

Od: "Jaroslaw Laczkowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"expert" <e...@f...onet.pl> wrote in message
> Czas czytania jednego postu to ok. 1 sekundy.

No i wszystko jasne :-)))
--
Jaroslaw Laczkowski
http://www.republika.pl/jarlacz/

8. Data: 2000-02-01 00:26:41

Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Adamus napisał(a):

> [...]
> Albo to po prostu mozg (niekoniecznie ludzki) podlaczony do jakiegos Deep
> Blue (albo raczej do Deep Shit) z wyjsciem na TPSA ;)

Dziękuję (chyba w imieniu wszystkich) za trafny komentarz.
8-))))))))))))

M.A.

9. Data: 2000-02-01 00:27:51

Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Jaroslaw Laczkowski napisał(a):

> "expert" <e...@f...onet.pl> wrote in message
> >
> No i wszystko jasne :-)))
> --
> Jaroslaw Laczkowski
> http://www.republika.pl/jarlacz/

Czy dla experta?? 8-))))))))

10. Data: 2000-02-01 01:29:48

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Micha=B3?= Adamski wrote:

> Jaroslaw Laczkowski napisa?(a):

> Czy dla experta?? 8-))))))))
pytaj sie siebie

a wy naprawde czytacie jeden post dluzej niz 1 sekunde ?
Ja myslalem ze ta metoda juz jest znana w Polsce od lat.
W Stanach musialem codziennie pisac i czytac setki listow
i musialem sie nauczyc szybkiego czytania i pisania.
Szkolenia prowadzili Chinczycy. Kurs byl drogi, ale skuteczny.

Codzienna gazete czytam ok. 10 minut, np. Wyborcza.

Kiedys robilismy badania , czy mozna codziennie przeczytac wszystkie
posty do usenetu na te 20 000 grup dyskusyjnych.

I nawet to jest mozliwe po morderczym treningu.
A to juz jest rekord swiatowy, aby czytac dziennie
kilkadziesiat tysiecy postow.

Ale trening czyni mistrza.

Trening mozna zaczac nawet dzisiaj.
Wyniki testu prosze przeslac na liste.
Ile postow potrafisz przeczytac za 1 godzine, za 1 minute.
Po 2 tygodnjiach mozna zwiekszyc wydajnosc czytania nawet
10 krotnie.

Tylko mi nie mowcie ze nie potraficie jeszcze szybko czytac.
Bo to kazdy student i pracownik w stanach, japonii potrafi.

usmiac sie mozna z tego \"experta\"
bol plecow
Choroba skurna (ichtiazis)
Półpasiec