expert fuck

11. Data: 2000-02-01 08:06:06

Temat: Re: expert fuck
Od: Marcin Sobczak <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> A to juz jest rekord swiatowy, aby czytac dziennie
> kilkadziesiat tysiecy postow.

Zwlaszcza swoich wlasnych.

12. Data: 2000-02-01 08:33:37

Temat: Re: Odp: expert fuck
Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Tylko mi nie mowcie ze nie potraficie jeszcze szybko czytac.
>Bo to kazdy student i pracownik w stanach, japonii potrafi.

Chyba mówi prawde, skoro wszedzie go pelno a doba ma 24 godz. :-))

Jacenty

13. Data: 2000-02-01 11:06:09

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Sobczak wrote:

> Zwlaszcza swoich wlasnych.
Czemu wlasnych.

Umiejetnosc szybkiego czytania jest bardzo wazna w kazdym zawodzie.
W internecie mozna trenowac na poczcie elektronicznej lub usenecie.

Najlepszy Europejczyk potrafil czytac ok. 1600 postow dziennie.

Do granicy 10.000 postow nie zblizyl sie nie tylko zaden Europejczyk
ani zaden Amerykanin.
A badania byly prowadzone na wiekszosci uniwersytetow.
Jacek

14. Data: 2000-02-01 13:06:45

Od: "Krzysztof Lyzwa" <K...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

expert napisał(a) w wiadomości: <3...@f...onet.pl>...
[...]
>a wy naprawde czytacie jeden post dluzej niz 1 sekunde ?
>Ja myslalem ze ta metoda juz jest znana w Polsce od lat.
>W Stanach musialem codziennie pisac i czytac setki listow
>i musialem sie nauczyc szybkiego czytania i pisania.
>Szkolenia prowadzili Chinczycy. Kurs byl drogi, ale skuteczny.
>
>Codzienna gazete czytam ok. 10 minut, np. Wyborcza.

I ile z niej _z_r_o_z_u_m_i_a_l_e_s_ ????
Jaka czesc tekstu przyjales _swiadomie_, jaka po kretynsku wbiles sobie do
podswiadomosci, a jaka zapomniales 2 s po przeczytaniu?

Robiles jakies badania w tym kierunku????

Zaciekawiony

Krzysztof Lyzwa

> [...]
>posty do usenetu na te 20 000 grup dyskusyjnych.
>
>I nawet to jest mozliwe po morderczym treningu.
>A to juz jest rekord swiatowy, aby czytac dziennie
>kilkadziesiat tysiecy postow.
>
>Ale trening czyni mistrza.
>
>Trening mozna zaczac nawet dzisiaj.
>Wyniki testu prosze przeslac na liste.
>Ile postow potrafisz przeczytac za 1 godzine, za 1 minute.
>Po 2 tygodnjiach mozna zwiekszyc wydajnosc czytania nawet
>10 krotnie.
>

>Tylko mi nie mowcie ze nie potraficie jeszcze szybko czytac.
>Bo to kazdy student i pracownik w stanach, japonii potrafi.

Nastepny, ktory wie wszystko o USA i Japonii...

15. Data: 2000-02-01 13:15:12

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I ile z niej _z_r_o_z_u_m_i_a_l_e_s_ ????
> Jaka czesc tekstu przyjales _swiadomie_, jaka po kretynsku wbiles sobie do
> podswiadomosci,
a co to jest za metoda " kretynskie wbijanie do podswiadomosci " ?
Nie znam jej

a jaka zapomniales 2 s po przeczytaniu?

> Robiles jakies badania w tym kierunku????
Oczywiscie.
To badalem 5 lat, gdy pracowalem nad systemami sztucznej swiadomosci.

> Zaciekawiony
>
> Krzysztof Lyzwa

> Nastepny, ktory wie wszystko o USA i Japonii...

Ok, wiesz lepiej.
Jaki jest twoj wynik w szybkim czytaniu i pisaniu ?
Zrob test na usenet i odpisz, jezeli nie masz kompleksow, ze wyniki
takie kiepskie.

16. Data: 2000-02-01 13:24:44

Od: "Krzysztof Lyzwa" <K...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>a jaka zapomniales 2 s po przeczytaniu?

>Oczywiscie.
>To badalem 5 lat, gdy pracowalem nad systemami sztucznej swiadomosci.

I jakie wyniki tych badan???

>Ok, wiesz lepiej.

Niekoniecznie. Raczej obaj malo wiemy...

>Jaki jest twoj wynik w szybkim czytaniu i pisaniu ?
>Zrob test na usenet i odpisz, jezeli nie masz kompleksow, ze wyniki
>takie kiepskie.

Dla mnie wystarczajacy. Przynajmniej wiemm, co czytam...

17. Data: 2000-02-01 13:39:41

Od: "Paul" <p...@p...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

expert <e...@f...onet.pl> napisa?(a) w artykule
<3...@f...onet.pl>...
(...) itd.

Twoje osiagniecia sa "przerazajace". To co piszesz (nie tylko tu, ale i w
innych miejscach) kaze mi traktowac Cie jako swoisty fenomen. dlatego tez -
jesli mozesz i nie uwazasz tego za zbyt osobiste - napisz cos o sobie, tj.
gdzie mieszkasz, co robisz, czy masz rodzine? (ot, tak, zwykla ludzka
ciekawosc).

pozdrowienia

Pawel

18. Data: 2000-02-01 13:44:11

Temat: Odp: expert fuck
Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik expert <e...@f...onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...onet.pl...

> [...]
> ani zaden Amerykanin.
> A badania byly prowadzone na wiekszosci uniwersytetow.

Fajna ma prace .. to sie nazywa "odczytywacz postow" . Ile sie zarabia na
takim stanowisku nie wiesz czasem? :)))

Basia
* * *
UIN : 20184084
http://www.kki.net.pl/bw
http://www.kki.net.pl/~milionerzy
* * *

19. Data: 2000-02-01 13:46:46

Temat: Odp: Odp: expert fuck
Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szkolenie trwa dlugo i jest kosztowne.
> Ale mozesz dziennie czytac i 10.000 stron
> i odpisywac na 100-500 listow.
>
> Szkolenia sa organizowane w Chinach.
>
> Organizuje takie szkolenia przez internet.
>
> Moj rekord to przeczytanie wlasnie 10.000 postow w ciagu dnia.
> To jest szalenie wciagajace.
> Czytasz 100 postow i sie meczysz.
> Potem 200
> a potem magiczna liczba 1000 postow i potencjal tylmo rosnie
> A potem czytanie to jedynie blysk oka na caly post.
> Czas czytania jednego postu to ok. 1 sekundy.
>
> Jezeli kogos to interesuje to zapraszam do rywalizacji.

Czy to znaczy ze Ty nie robisz nic innego ja siedzac na tpsa czytasz maile z
grup i odpisujesz na nie? - tak pytam z ciekawosci ... :)

Basia
* * *

20. Data: 2000-02-01 14:58:38

Od: p...@h...com (Pisiek) szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@f...onet.pl>, e...@f...onet.pl says...
> [...]
> Tylko mi nie mowcie ze nie potraficie jeszcze szybko czytac.
> Bo to kazdy student i pracownik w stanach, japonii potrafi.

Metoda rzeczywiscie jest znana od lat. I jesli pracowales nad "sztuczna
swiadomoscia" to wiesz, jakie sa jej efekty:)

Natomiast nie chcialbym pracowac przy monitorze komputerowym, ktory masz
w pracy (bo to stamdad to wszystko, czyz nie?). Pamietam dlugosc
niektorych Twoich postow, zebys mogl zobaczyc je w calosci, Twoj monitor
musi miec przekatna okolo 2 m:)
--
Pisiek

usmiac sie mozna z tego \"experta\"