expert fuck

31. Data: 2000-02-03 05:47:32

Temat: Re: expert fuck
Od: Wladyslaw Gawel <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Smolka napisał(a):
> ciach

poniedzialek- zagladam na sci.medycyna - o, jest expert
wtorek - sprawdzam biznes.wgpw - jest expert
sroda - moze zajrze na sci.psychologia - kuurcze, jest expert
czwartek - soc.prawo ( moze tam nie ma experta) - ale nie, jest
piatek - soc.religia - znowu expert
sobota - boje sie zajrzec do lodowki.
:-)
WG

32. Data: 2000-02-03 09:04:34

Od: "Krzysztof Lyzwa" <K...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <879ire$hkt$1@flood.xnet.com>...

>Ja jestem pracownikiem w Stanach i nie potrafię...
>
>Poza tym - artykuł artykułowi nie równy!
>Jeśli 200 linijek skomplikowanego tekstu czytasz w 1 sekundę
>tonie dziwota, że takie bzdury wygadujesz: po prostu nie rozumiesz
>tego co czytasz. Nie sztuka szybko czytać, sztuka rozumieć co się czyta.
>Twoje artykuły na grupach bankowych czy poświęconych giełdzie świadczą
>właśnie, że przeleciałeś pobieżnie tekst, wiesz że gdzieś coś dzwoni,
>ale nie bardzo masz pojęcie o tym co i gdzie...
>Takie czytanie jest niestety jest bez wartości.

cbdo
Krzysztof Lyzwa

33. Data: 2000-02-03 09:19:13

Temat: Re: Odp: expert fuck
Od: "Krzysztof Lyzwa" <K...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

expert napisał(a) w wiadomości: <3...@f...onet.pl>...

>Mow za siebie.
>W temacie sztucznej swiadomosci przeczytalem prawie wszystkie publikacje
>naukowe.

Ale jak Cie zapytam o szczegoly, to "na wszelki wypadek" wytniesz pytanie z
odpowiedzi. Poza tym nie rozmawialismy o sztucznej swiadomosci, ale o
szybkim czytaniu i rozumieniu tego, co sie czyta.

>Olez nie powinienes sie bac oceny na grupie.
>Przypomnij sobie jedynie reklame szybkiego czytania z telewizji.
>Facet siedzi nad ksiazka i co sekunde przewraca karte .
>Po 15 minu przeczytal ;-)

Zrob sobie inny test:
1. Przeczytaj "Wyznania" sw. Augustyna w 400 sekund (~350 stron C6,
powinienes dac rade),
2. Zamknij ksiazke
3. Napisz, jakie sa jej glowne tezy
4. Napisz, z ktorymi sie zgadzasz, a z ktorymi nie i dlaczego
5. Przeczytaj powtornie "Wyznania" (zarezerwuj sobie ~4h)
6. Przeczytaj to, co napisales i zastanow sie, dlaczego napisales bzdury

Pozdrawiam
Krzysztof Lyzwa

34. Data: 2000-02-23 18:01:42

Temat: Odp: expert fuck
Od: "Swierczek Jan" <k...@w...bci.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wyrażaj się frajerze
Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:879ire$hkt$...@f...xnet.com...

35. Data: 2000-02-25 14:57:05

Od: l...@i...waw.pl (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Feb 2000 19:01:42 +0100, "Swierczek Jan"
<k...@w...bci.net.pl> wrote:

>nie wyrażaj się frajerze
>Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:879ire$hkt$...@f...xnet.com...

Apage!!! Tak sie ludzie zastanawiali co wyjdzie z dogadania sie dwoch
botow... Tu ich przynioslo i wiazanki sobie sla? Mozna sie nie
przejmowac, przynajmniej Pszemol nie ma zbyt dlugiego timeupu i
zapewne niedlugo bedzie mial kolejny reboot.

--
Darek

36. Data: 2000-03-02 17:38:29

Temat: Odp: Odp: expert fuck
Od: "Jacek Kucharski" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fuu , GAMOŃ
Użytkownik Dariusz K. Ladziak <l...@i...waw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...nask.pl...

> [...]
> przejmowac, przynajmniej Pszemol nie ma zbyt dlugiego timeupu i
> zapewne niedlugo bedzie mial kolejny reboot.

usmiac sie mozna z tego \"experta\"
bol plecow
Choroba skurna (ichtiazis)
Półpasiec