golenie w miejscach intymnych

1. Data: 2003-05-22 12:44:26

Temat: Re: golenie w miejscach intymnych
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marqz"
> Mam pytanie.... czy facet ogolony to nie jest cos smiesznego? a moze
> podnieca bardziej kobiete?
Dla nas golenie nie ma nic wspólnego ze smiesznością czy podnieceniem,
to zwykły element ułatwiający higienę i pieszczoty.

> Jak pozbyc sie swedzenia po goleniu?
To chiba niemożliwe :) Można smarować się łagodzącymi smarowidłami,
używać najlepszych dla Ciebie metod golenia (żyletki, maszynka elektryczna itd)
ale tak naprawdę to indywidualna sprawa.
Asia

1. Data: 2003-05-22 12:46:10

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

marqz wrote:

> Mam pytanie.... czy facet ogolony to nie jest cos smiesznego? a moze
> podnieca bardziej kobiete?
> Jak pozbyc sie swedzenia po goleniu?

Zalezy od kobiety.
Zele/kremy po goleniu - dzialaja lagodzaco.
pzdr
agi

1. Data: 2003-05-22 12:46:53

Temat: golenie w miejscach intymnych
Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie.... czy facet ogolony to nie jest cos smiesznego? a moze
podnieca bardziej kobiete?
Jak pozbyc sie swedzenia po goleniu?
<m>

1. Data: 2003-05-22 12:48:25

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "marqz"
>Dla nas golenie nie ma nic wspólnego ze smiesznością czy podnieceniem,
>to zwykły element ułatwiający higienę i pieszczoty.

Dla nas, to znaczy dla kogo ?

Nas, Ciebie i Twojego meza ? Nas, dziewczyny z pru ?

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-22 12:53:29

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia"
> Nas, Ciebie i Twojego meza ?
Tak.

>Nas, dziewczyny z pru ?
Nie mnie to oceniać :)
Pozdrawiam i przepraszam za nieścisłość ;)
Asia

1. Data: 2003-05-22 12:54:17

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )"
> Zalezy od kobiety.
A czemu od kobiety skoro to facet ma się golić? Metodą
sugestii? ;-)))))
Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-05-22 12:57:07

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS wrote:

> A czemu od kobiety skoro to facet ma się golić? Metodą
> sugestii? ;-)))))

ROTFL :)
A na powaznie- odpowiadalam na pytanie czy to podnieca kobiete. Moja
wina-zle sformuowalam swoja wypowiedz.
pzdr
agi

1. Data: 2003-05-22 12:58:54

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Dunia"

>Pozdrawiam i przepraszam za nieścisłość ;)

Dzieki za wyjasnienie :)

1. Data: 2003-05-22 13:02:24

Temat: ERRATA Re: golenie w miejscach intymnych
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"agi ( fghfgh )" wrote:

> sformuowalam

Sformułowałam.
pzdr
agi

1. Data: 2003-05-22 13:34:37

Od: "pamana" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marqz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie.... czy facet ogolony to nie jest cos smiesznego? a moze
> podnieca bardziej kobiete?
> Jak pozbyc sie swedzenia po goleniu?
> <m>
>
> witam
widzialam ogolonego faceta w miejscu intymnym i wygladal smiesznie jak
oskubany gołąb :)
a co do swiedzenia to balsamy po goleniu mogą przynieść ulgę.
pozdrawiam
paula

pigułki
Kremy Diora - wasza opinia ?