Re: Odp: pożeraczekomarów

1. Data: 2000-08-29 04:43:46

Temat: Re: Odp: pożeraczekomarów
Od: e...@p...wp.pl (Andrzej M) szukaj wiadomości tego autora

Kilka dni temu widziałem na targach w Piotrkowie roślinę o nazwie (bodajże) korkowiec
przy niej tabliczkę z napisem "odstrasza komary". Może wystarczy zamiast nietoperzy?
Teraz żałuję ze nie zapytałem sprzedającego o szczegóły?
Pozdrawiam
AM

Załóż konto e-mail w Wirtualnej Polsce. ZA DARMO <http://poczta.wp.pl/>

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

2. Data: 2000-08-29 07:33:27

Temat: Re: pożeraczekomarów
Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej M <e...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@n...o
net.pl...
> [...]
nietoperzy?
> Teraz żałuję ze nie zapytałem sprzedającego o szczegóły?

Korkowiec amurski? - Phellodendron amurense -
ależ to jest całkiem duże drzewo, liście silnie pachnące [śmierdzące] a
owoce pachną terpentyną,
widziałem w Kołobrzegu ale komary też były.
pozdr Jerzy

3. Data: 2000-08-31 06:57:44

Od: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Reklama dzwignia handlu...
Odstraszacz komarow, muszek, byl kurzojad itp. Brakuje mi ocieplacza
powietrza, odstraszacza szarej plesni, poprawiacza humoru.

Pozdrawiam
AO

> Użytkownik Andrzej M <e...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych