Re: litopsy albo zywe kamienie

1. Data: 2000-08-29 03:48:08

Temat: Re: litopsy albo zywe kamienie
Od: h...@i...com (Hanna Kolodziejska) szukaj wiadomości tego autora

Bylam w ostatnia sobote w sklepie Tomaszewskiego w Al.Krakowskiej (W-wa)
i widzialam tam "litopsy albo zywe kamienie" (3,60 zl sztuka).
Sklep-hurtownia otwarty 24h/7dni w tygodniu.

...Co prawda dla Robal.ka taki sklep moze byc niebezpieczny - tyle tam
roslin do wyboru, do koloru, ze trudno wyjsc nie kupiwszy tego i owego...:-)

Pozdrawiam, -- Hania
--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

2. Data: 2000-08-29 07:34:57

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Kolodziejska wrote:

> ...Co prawda dla Robal.ka taki sklep moze byc niebezpieczny - tyle tam
> roslin do wyboru, do koloru, ze trudno wyjsc nie kupiwszy tego i owego...:-)

Spokojnie - mam juz debet, tak ze raczej jesli kupuie, to tylko cos za nie wiecej
niz 5 PLN :)

Pozdrawiam,
robal.

3. Data: 2000-08-30 12:45:21

Od: "Slawek" <s...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozna dokladniejsze namiary sklepu Al,Krakowska jest dosyc dluga i nie
chce mi sie szukac.

Slawek

4. Data: 2000-08-30 20:31:19

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Slawek wrote:

> Czy mozna dokladniejsze namiary sklepu Al,Krakowska jest dosyc dluga i nie
> chce mi sie szukac.

Jadac w strone Okecia za wiaduktem po tej samej stronie co Mc. Donalds.
Przystanek tramwajowy "Lipowczana" (o ile dobrze pamietam).

Anka

--
!!! Najlepszy ZEWNETRZNY modem w Polsce !!!
Modem ZyXEL Omni 56K za 272,95 zl http://www.promocja.kki.pl

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

5. Data: 2000-09-07 12:17:15

Temat: Jak namowic kliwie i grudnika na kwitnienie?
Od: "Joanna Harasym" <h...@c...ae.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!

Czytam, czytam, dowiedzialam sie wielu rzeczy, z gory dzieki.
Teraz trapia mnie dwie sprawy:
Mam ja grudnika - kaktusa, ktory powinien kwitnac kolo wigilii, jak byl u
Babci to kwitl pieknie, u mnie sie obrazil ( a uratowalam go, po po smierci
babci nikt sie nie chcial nim zajac) tylko nie kwitnie zaraza. Poradzcie co
zrobic zeby byl zadowolony i kwitnacy, na razie jest smetny, gubi ostanie
czlony lisci zamiast wypuszczac nowych nie mowiac o kwiatach, jedna zime juz
u mnie przezyl ale nie pokazal najmarniejszego kwiotka.
Druga sprawa to kliwia, same zielone liscie, tej to nigdy nie widzialam zeby
kwitla, same zielone, a w pracy kwitnie pieknie.
Serdecznie pozdrawiam i czekam na porade
Joanna

RE: Sadzonki truskawek
RE: Osy
RE: kwitnąca magnolia