Datura

1. Data: 2000-08-29 05:21:32

Temat: Datura
Od: " JW2001" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy należy ją przycinać przed zimą(jak ją przechowywać).
Mam taką koloru różowego(czerwonego),jakie jeszcze są inne kolory.
Jak ją rozmnażać,możę ktos z Krakowa lub okolic mógłby mi podarować inne
rodzaje.

2. Data: 2000-09-03 05:46:08

Temat: Re: Datura
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " JW2001" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> Czy należy ją przycinać przed zimą

Nie trzeba ale mozna. Bardziej może to być potrzebne właścicielowi niż
roślinie.

>(jak ją przechowywać).

Bezmroźnie. Mozna w pokoju a można w piwnicy.
Ograniczyć podlewanie w zależności od temperatury. Nie będzie wielkiej
tragedii jeżeli opadną liście.

> Mam taką koloru różowego(czerwonego),jakie jeszcze są inne kolory.

Niedawno Magda-lena (wolę tą pierwszą część, bardziej swojsko) podała adres
strony z fotografiami.

> Jak ją rozmnażać,

Bardzo łatwo ukorzenia się. Jak to robić znajdziesz u mnie na stronach o
ukorzenianiu.

Pytania o daturach powtarzają się dosyć często. Może ktoś pokusi się na
zrobienie specjalistycznej strony o bieluniach.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Moja poczta jest zawsze ze mną - e-mail przez WWW - http://rubikon.pl