reklama skrzydelek w TV

1. Data: 2001-09-18 07:49:11

Temat: reklama skrzydelek w TV
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakkolwiek moze nie ma to scislego zwiazku z kulinariami, to jednak jestem
bardzo ciekawy Waszych odczuc po obejrzeniu w TV reklamy skrzydelek w Mc
Donald's. Ten facet scigajacy z obledem w oczach kurczaka no i ten przeskok
kamery z odpowiednim komentarzem... Jestem wybitnie miesozernym osobnikiem ale
ta reklama nie budzi mojego zachwytu...

Pozdrawiam
Wok

1. Data: 2001-09-18 08:09:14

Temat: Odp: reklama skrzydelek w TV
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...
> ta reklama nie budzi mojego zachwytu...
>
> Pozdrawiam
> Wok
to prawda, jest doskonale spieprzona i mało zabawna, chyba ktoś przesadził ,
a skrzydełka takie sobie, w KFC o niebo lepsze, poza tym
wczoraj przekonałam się, że Mc Donald's na trasie katowickiej za Jankami
serwuje gościom wybieranie szamba w szczycie zaludnienia w ciągu dnia.
Przesmaczna sprawa, można się na długo zniechęcić.
ula.

1. Data: 2001-09-18 08:10:49

Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przeskok
> kamery z odpowiednim komentarzem... Jestem wybitnie miesozernym osobnikiem

Zgadzam się z Tobą, jak widzę tę reklamę to natychmiast zmieniam kanał.
Chyba nigdy nie skosztuję tych skrzydełek. W obecnych czasach, aby reklama
była zauważona, musi szokować.

Ela.

1. Data: 2001-09-18 08:21:08

Temat: Re: reklama skrzydelek w TV
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Ja mięsa nie jadam, więc mnie brzydzi tym bardziej;-(
Ostatnio zobaczyłam w gazecie reklamę kuchenki gazowej -
stoi sobie koło tego urządzenia kogut a obok niego napis:
solarium za darmo....równie niesmaczna reklama jak ta skrzydełek.

Będąc jeszcze w temacie, to w ostatni piątek widziałam bajkę rano dla dzieci
o niejakiej Lulu. Tematem bajki było święto dziękczynienia i wszyscy z
siekierą i obłędem w oczach latali za indykiem (jak się okazało tresowanym)
a Lulu i jej kolega którzy uratowali tego ptaka w nagrodę
dostali...oskubanego indyka do upieczenia! To była bajka dla dzieci...

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-09-18 08:22:35

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Zgadzam się z Tobą, jak widzę tę reklamę to natychmiast zmieniam kanał.
> Chyba nigdy nie skosztuję tych skrzydełek. W obecnych czasach, aby rekla
ma
> była zauważona, musi szokować.
Reklamy nie widziałem, produkt skosztowałem szt. 2 i nigdy więcej w życiu
tego nie wezmę do ust, kolejny McShit, tak jak i ichnie placki ziemniaczan
e.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-09-18 08:35:09

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przeskok
> kamery z odpowiednim komentarzem... Jestem wybitnie miesozernym osobnikiem

Heh, mi sie tez wydala wyjatkowo mierna. Abstrahujac od wszystkiego, to
zestawienie tej jednej nedznej kury i nieogolonego goscia z siecia MD wypada
jakos dziwnie. W ogole czesto sobie wyobrazam ta zgraje ludzi, ktorzy siedza
i w pocie czola wymyslaja te rozniste reklamy to mnie zalosc bieze, ze biora
za to pieniadze. Czasem to juz taka niemoc tworcza widac, ze ech...

Jader

1. Data: 2001-09-18 08:57:54

Temat: Re: Odp: reklama skrzydelek w TV
Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

raz jak zgrzeszylem i odwiezilem MC'Donalds w lublinie to pani wycierala mi
stolik podczas jedzenia jakas szara szmata

1. Data: 2001-09-18 09:00:15

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>raz jak zgrzeszylem i odwiezilem MC'Donalds w lublinie to pani wycierala mi
>stolik podczas jedzenia jakas szara szmata

a coz to znowu? Nowosc jakas? Probuj jeszcze raz nas zaskoczyc ;)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-18 09:00:17

Od: "Madzik" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przeskok
> kamery z odpowiednim komentarzem... Jestem wybitnie miesozernym osobnikiem

A jak Wam sie podoba reklama kostek rosolowych Winiary zachwalanych przez
koguta?

Pozdrowienia - Magda

1. Data: 2001-09-18 13:15:26

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje dziecko leci na tą reklamę z drugiego końca domu! Strasznie mu się
podoba ... mnie mniej. Ciekawe czy będzie jadł kurczaka jak skojarzy że ta
biegnąca kurka i rosołek to jedno..? :-))) ( Córeczce mojej szwagierki nie
można było powiedzieć że na obiadek jest indyk, kura czy kaczka - mówiło się
ze to wszystko to "kurczak" a ona nie kojarzyła tego z ptactwem domowym bo
jej powiedzieli że kurczak to takie mięsko i nie nic wspólnego z ptakiem -
czasem myślę że znowu tak daleko się nie minęli z prawdą bo kurczaki rzadko
przypominają w smaku prawdziwe ptaki :-( )
Dominika
Maciek ma dwa lata:-)))

Obśmiałem się jak norka...
PIWO DROŻDŻOWE