schab w miodzie na ostro

1. Data: 2000-02-29 13:01:10

Temat: schab w miodzie na ostro
Od: "ava" <a...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to zrobić.
Dzięki za pomoc z góry.
ABR

1. Data: 2000-02-29 14:47:22

Temat: Re: schab w miodzie na ostro
Od: Slavek <s...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Gdzies czytalem, ze miod w podwyzszonej temperaturze(powyzej 40 C) traci
swoje wlasciwosci a
niektore gatunki moiodow wydzielaja toksyny.
Proponuje zamiast miodu kup jednego ananasa pokroj w plastry obloz schab
pozostaw przez noc nastepnego dnia upiecz i zobaczysz , ze tak kruchego
schabu nigdy jeszcze nie jadlas.

Slav

1. Data: 2000-02-29 16:18:56

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Slavek <s...@u...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@u...net...
> Gdzies czytalem, ze miod w podwyzszonej temperaturze(powyzej 40 C) traci
> swoje wlasciwosci a
> niektore gatunki moiodow wydzielaja toksyny.

W takim razie co ze slodzeniem herbaty miodem (chyba ze chodzi o wyzsze
temperatury), a mam tez sporo przepisow na marynaty do grillowana, w ktorych
jest miod (piersi kurze tak zamarynowane wychodza fantastycznie).

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-03-01 00:53:04

Od: "Slavek S." <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez stosuje miod ale to ponoc niezdrowe, ale jak jest dobre to czy wszystko
musi byc takie zdrowe?

Slav

1. Data: 2000-03-01 08:27:38

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaraz niezdrowe. Moze cos sie tam wydziela, ale z podgrzewaniem to chodzi
glownie o to, ze powyzej 40 st. ginie w miodzie to co organiczne niestety
(miod to zywa substancja przeciez), dalej jednak zostaja dobre, latwo
przyswajalne przez organizm cukry (dlatego miod wzmacnia) i inne
mniampozyteczne rzeczy.

Jader

1. Data: 2000-03-01 23:57:00

Temat: Odp: schab w miodzie na ostro
Od: Marcin Soboń <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slavek" <s...@u...net> napisał w wiadomości
> Gdzies czytalem, ze miod w podwyzszonej temperaturze(powyzej 40 C) traci
> swoje wlasciwosci a
> niektore gatunki moiodow wydzielaja toksyny.

Nie wydziela żadnych toksyn, po prostu w temperaturze 50 - 60 C traci swoje
dobroczynne wartości. Wiem - mój teść jest pszczelarzem.
Nienawidzę miodu.

Marcin Soboń

1. Data: 2000-03-02 07:29:22

Od: "Janusz Danak" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Slavek S. <s...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@h...com...
> Ja tez stosuje miod ale to ponoc niezdrowe,

:-O niezdrowe ???? napewno duzo zdrowsze niz cukier (nazywany przez
niektorych biala smierc) duzo lepiej przyswajalny, zawiera glukoze i przede
wszystkim bardzo duzo mikroelementow, ktore niestety, jak juz ktos napisal
niszcza sie powyzej 40 st. C Wczoraj nawet w telewizorni jeden facet mowil
ze miod jest bardzo zdrowy, szczegolnie teraz przed wiosna nasz organizm
potrzebuje tych mikroelementow, ale najlepiej jest spozywac miod na chlebie,
bo wtedy zachowuje wszystkie wlasciwosci.

Janusz
ICQ: 31950147
d...@p...fm

1. Data: 2000-03-02 08:35:14

Temat: Re: Odp: schab w miodzie na ostro
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Danak wrote:

> duzo lepiej przyswajalny, zawiera glukoze i przede
> wszystkim bardzo duzo mikroelementow, ktore niestety, jak juz ktos napisal
> niszcza sie powyzej 40 st. C

.eeee
o ile rozumiem, że powyżej np. 40 st. rozkładajš się witaminy,
to nie rozumiem, dlaczego miałyby się rozkładać mikroelementy.
mam na myśli sole mineralne (np. cynk, magnez - nie wiem co jest w miodzie)

Czy jest tu jakiś chemik??

sadyl

1. Data: 2000-03-02 08:45:17

Od: "Joanna Harasym" <h...@c...ae.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Sereinig napisał(a) w wiadomości:
>Bracie!!!
>Niech Cię uścisnę!!! Nareszcie ktoś, kto tak jak ja nienawidzi miodu! A
>Joanna

TAK TAK TAK po siedmiokroc!!!
Jak to dobrze, ze sa jeszcze tacy ludzie jak Wy.
Mnie sam zapach miodu przyprawia o torsje.
Kazdy dodatek w ciescie wykryje, jakas taka waska specjalizacja.
A jak widze jak ktos z luboscia zajada miod na chlebie to mdle z obrzydzenia
:)))

Serdeczne lapkowstrzasy :))
Joanna
PS. Czyzby to zalezalo od imienia?;)))
PS2. Ale te lyzki do miodu to mi sie nawet podobaja :)))))

1. Data: 2000-03-02 09:34:01

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Sereinig wrote:

> Nareszcie ktoś, kto tak jak ja nienawidzi miodu!

Przyłšczam się
sadyl

PS: jakby były wakaty to mogę się też przyłšczyć do nienawistników (?) sezamu,
wiórków kokosowych i frutti di mare :))

czytam Was
Witam...
Ryba w śmietania