Re: Odp: skalniak

From: Marek Hyla <M...@c...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Odp: skalniak
Date: Wed, 05 Jan 2000 09:18:30 GMT

> szczeliny.Następnie wypełniamy je ziemią,ubijamy i wsadzamy roślinę.Bardzo
> dobrze jest zdobyć duże skały,które powinny przytrzymywać glebę i zapewnić
> korzeniom wilgoć i chłód.Najlepszą do tego celu jest skała wapienna z uwagi
> na naturalny wygląd i zdolność pochłaniania wilgoci.Piaskowiec jest
> stosunkowo lekki i efektowny,lecz za to miękki i poddatny na erozje.

Tak sie sklada, ze mam juz jakies 4 kubiki duzych i srednich skal
(przywiezionych przy okazji innego transportu z kamieniolomu). Nie
jest to jednak chyba ani piaskowiec, ani skaly wapienne - a raczej
cos jak granit (??? nie znam sie na skalach). Jest to raczej ostro
lupane, w kolorze niebieskawo-czerwonawo-brazowym.

Nadaje sie? Czy wyjdzie z tego raczej coz malo naturalnego?

Pozdrawiam

Marek