Re: Odp: tester ph

Data: 2000-06-12 11:00:50
Temat: Re: Odp: tester ph
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl>

basia wrote:

> Ostatnio likwidowałam skrawek trawnika, żeby posadzić parę krzewów. Trawnik
> miał dwa lata i darń była bardzo gęsta, ziemia gliniasta. "Krojenie" tego na
> kawałki szpadlem, jeszcze biorąc pod uwagę suchą, zbitą ziemię, to była
> straszliwa udręka. Myślę, że lepiej wybrać i zostawić wolne miejsce,
> oszczędzisz też na nasionach traw.

Trza bylo ten likwidowany skrawek trawnika obficie podlac, badz poczekac
na deszcz i dopiero likwidowac.
Ogolnie nie zgodze sie tez ze zdaniem, ze lepiej wybrac miejsca juz, bo:
- przez pol roku czy rok przemyslan koncepcja co gdzie posadzic moze sie
zdecydowanie zmienic,
- trudno utrzymac takie "placki" nieobsiane bezchwastowo
- ponoc "gola" ziemia szybciej sie wyjalawia.

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

--