Re: Odp: zdrowe odżywianie

Data: 2005-01-10 07:50:52
Temat: Re: Odp: zdrowe odżywianie
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl>

Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał w wiadomości
news:crrllm$i67$1@mamut1.aster.pl...

> [...]
> ksiazki. wiec mamy juz na szczescie pierwsze podobienstwo miedzy obu
> panami - obaj nie odkrywali tylko szukali i opracowali. temat tego co
> jest dla ciebie uznanym zrodlem pomijam, choc dziwie sie ze piszesz tak
> nie przeczytawszy Ellisa, no ale niewazne

> tu sie zgodze wreszcie z toba. Ellis tez nie pisal. a
> religjino-mistyczna otoczna wokol DO jest smieszna. ale nie o DO pisalem
> - i nie wiem czemu piszesz do mnie jak do optymalnego

> czyli wiemy juz ze mowisz o rzeczach, ktorych nie czytales - i jak ulal
> pasuje tu akurat powiedzenie ze oceniasz ksiazke po okladce. masz

tak samo nie czytam o dietach jabłkowych ,bananowych ,winogronowych
zamieszczanych w dodatkach do kolorowych tzw.kobiecych pism
tam tez nikt niczego nie odkrywa tylkoopracowuje dostepne zródła .nie kupuje
równiz najnowszych wynalazków tv szopach pomimo fantastycznych ikładek i
opakowań
czy kupiłes sobie abgymica?? mam nadziej,ze tak bo to produkt najwyzsej
jakosci opracowany na podstawie najnowszych zdobyczy nauki ,no i te piekne
kobiety i napakowani faceci po zastosowaniu adzimika.dr ellis to przy
gosciach uzywajacych abdzymik to cienki bolek.zamów sobie abdzymik!!

> [...]
>
> na koncu napisze tak - diety przypominaja mi style walki.
> przedstawiciele kazdego stylu sa z niego bardzo dumni i czesto uwazaja
> ze jest najlepszy. kazdy styl ma swoj wlasny klimat i charakterystyke.
> ale styl to tylko narzedzie - i jak mowi stare powiedzenie - nie walczy
> styl tylko czlowiek. i to samo jest w odzywianiu - sukces zalezy od nas
> samych - konsekwencji, wytrwalosci, wiedzy, pracy nad soba itd. kwestia
> wyboru narzedzi to inna sprawa. i jesli ty stosujesz MM i jest ci z tym
> dobrze, osiagasz co chcesz to przede wszystkim zawdzieczasz to sobie - a

tak tak zqacznij jeśc odpady radioaktywe z elektrowni jądrowej w temelinie.