Re: Odpowiecie mi w końcu?

Data: 2005-05-26 08:31:35
Temat: Re: Odpowiecie mi w końcu?
Od: Golo <k...@t...pl>

Dnia Wed, 25 May 2005 13:23:28 +0200, Avena <o...@o...pl> napisał:

> "Inni" radzili mi, żeby się wstrzymać z głodówką do czasu az będę
> dorosła.

Slucha innych , dobrze na tym wyjdziesz tym razem :)

> To skąd wiesz co się wtedy dzieje?

Z lektury szkolnej:) jak żyd testował o ile
może obniżyć naszej szkapie spożycie owsa na sto
kilometrów.Test wykazał ze jest możliwe
obniżenie spożycia owsa do zera. Tylko szkapa nie
wytrzymała eksperymentu:) Widac jakaś chorowita była :)

> Doświadczyłam tego empirycznie, tzn. kiedyś w ogóle nie trawiłam jabłek,
> po
> ok. 2 musiałam odwiedzać WC.

To sie nie zmuszaj do jedzenia czegoś, co Ci nie sluży.
Jablka o których mówisz spowodowaly u ciebie rozstrój żoładka,
a nie oczyszczenie przewodu pokarmowego:)

> Nie bardzo rozumiem.

Po takiej diecie będziesz przypominać szkieleta,
teraz rozumiesz? :)

> Ależ powiedz mi co.

Gdzie można rozumu nabyć szybko...

> I wzajemnie.

Nnademnąnie masz sie co użalać :)mam sie dobrze,nie zamierzam glodować:)
I niemam cellulitu ani pryszczy... :P

> Pozdrawiam i dzięki za cierpliwość :-)

I ja pozdrawiam. I nie przejmuj sie aż tak sobą :P świat jest piękny.

Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/