Re: Odpowiecie mi w końcu?

Data: 2005-05-30 21:12:19
Temat: Re: Odpowiecie mi w końcu?
Od: Golo <k...@t...pl>

Dnia Mon, 30 May 2005 20:10:52 +0200, Avena <o...@o...pl> napisał:

>> Dnia Wed, 25 May 2005 13:23:28 +0200, Avena <o...@o...pl> napisał:

Wyciąłem twoj list,albowiem trudno mi sie wdawać w dalsze rozhowory.
Na razie muszę przerwać swoja tu obecność na miesiąc.

> Pozdrawiam, chociaż ja uważam, że jest okropny. :P Jak można biedne
> zwierzątka
> zjadać! :P

Dużo jeszcze przed tobą i ja wiem, ze przyjdzie taki czas,
gdy ci sie spojrzenie odmieni :)Powiadasz biedne zwierzątka??
Tasiemiec jedzący nas ( w duzym uproszczeniu) takich dylematow nie ma :).
tak ten swiat juz jest skonstruowany ze istnieje łancuch pokarmowy.
mam nadzieje zastać cie tu za miesiac w dobrej kondycji,
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/