Głodówka zabroniona przez prawo??

121. Data: 2005-05-24 23:11:58

Temat: Re: Odpowiecie mi w końcu?
Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
news:op.sral3nq7ribdzh@krzys...

> Misiczko droga, " Użytkownik Avena" ma 15,6 lat zycia jak sama
> napisala. Zastanów sie czy dobrze wchodzisz z radą
> dotyczącą glodówki?
> Swojej córce też tak radzisz?
> Avena uskarża sie na nadcisnienie ( zdaje sie 120/80)
> oraz cellulitis i chce z tym walczyc glodówką.
> Dziwne...

Nie mam córki. Czytałam sporo na temat głodówek - głodówek leczniczych -
żebyśmy się dobrze zrozumieli - i mam na ich temat dobre zdanie.
Głodówką leczniczą można wyleczyć sporo różnych dolegliwości.
Co do cellulitusu - tu przydałaby się po głodówce - na stałe jakaś dieta z
małą ilością cukru i niewielką ilością mięsa a dużą ilością warzyw, owoców i
mało przetworzonych i oczyszczonych produktów.
Nie chcę się wdawać w żadne dyskusje na temat sensowności i zdrowotności
głodówek - mam na ten temat swoje zdanie i nie zamierzam do niego nikogo
przekonywać.

Tu są do ściągnięcia materiały dotyczące głodówki
http://misiczka.com/rozne/glodowka.zip

--
pozdrawiam, misiczka

Ludzie dzielą się na tych, którzy kochają koty
i na tych, pokrzywdzonych przez los (O. Wilde)
http://www.misiczka.com

122. Data: 2005-05-25 08:47:42

Temat: Re: Głodówka zabroniona przez prawo??
Od: Janusz Lepionko <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Avena napisała:
[...]
> Nie wiem w jakim stopniu te substancie są szkodliwe, bo nie znam się na tym,

Więc najpierw poczytaj podręczniki do medycyny (w tym endokrynologii),
biochemii , a dopiero potem odpowiadaj na tekst taki, jak powyżej.

> ale mięso ma dłuższą listę.

Więc ją podaj.
Uprzedzam, że nie chodzi o to, co dodają w zakładach mięsnych,
ani nie chodzi o to, co jest w mięsie dzięki "chodowli"
w stylu SmithField Foods.
Tylko to, co jest w mięsie zwierząt chowu tradycyjnego.

> Pozdrawiam
> Avena

pozdrawiam
j.

123. Data: 2005-05-25 09:11:29

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 May 2005 01:11:58 +0200, misiczka
<U...@w...pl> napisał:

> Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> Nie mam córki.

Ja też nie mam.Mimo to , nie odważyłbym sie dzieciakowi
polecać głodówki jako środka na przywrócenie zdrowia.

124. Data: 2005-05-25 09:27:04

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

<U...@w...pl> napisał:

> Nie mam córki.

Dodatkowo, dzieciaka ktory sie skarży na pryszcze, cellulitis
i nadciśn ienie 120/80.
Zbulwersowany nieco,

125. Data: 2005-05-25 11:12:11

Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więc najpierw poczytaj podręczniki do medycyny (w tym endokrynologii),
> biochemii , a dopiero potem odpowiadaj na tekst taki, jak powyżej.

Prowadziłam z nim dyskusję i musiałam się jakoś "odgryźć".

> [...]
> w stylu SmithField Foods.
> Tylko to, co jest w mięsie zwierząt chowu tradycyjnego.

Dobra.
A więc przy spalaniu mięsnych białek powstają silne kwasy, które muszą być
zobojętniane - zmniejszamy zapas ustrojowych zasad, przyczyniając się do
kwasicy. Zawieraj sporo puryn, które przechodzą w kwas moczowy i osadzają się
w podtaci moczanów w ścięgnach i stawach, powodując artretyzm. Możemy tego
częsciowo uniknąć nie jedząc rosołu, do którego w czasie gotowania przechodzi
większość puryn. Mięso usposabia do procesów gnilnych w jelicie. Na tych
resztkach rozwijają się bakterie, które produkują m. in. indol, sfenol,
skatol, krezol, putrescynę i kadawerynę.

> pozdrawiam
> j.

Pozdrawiam
Avena

126. Data: 2005-05-25 11:14:10

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zbulwersowany nieco,

Mnie bardziej bulwersuje, że autorka wątku zamiast szukać sama informacji o
głodówce, których jest za trzęsienie w necie, pisze na grupę posta w bardzo
roszczeniowej formie ;)

--
pozdrawiam, misiczka

"Kobiety zawsze postawią na swoim, bo mają piersi.
Nieważne duże czy małe, sam fakt ich posiadania oznacza,
że stoicie na wygranych pozycjach." Jonathan Carroll
http://misiczka.com

127. Data: 2005-05-25 11:17:45

Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Avena" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> Przeszukaj archiwum, robiłam głodówkę jesienią zeszłego roku i pisałam o tym
> na grupie.

Dzięki. :-)

Pozdrawiam
Avena

128. Data: 2005-05-25 11:23:28

Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No skoro sie uparłas to trudno, tak będzie.
> Po co ci rady innych skoro juz postanowiłaś?

"Inni" radzili mi, żeby się wstrzymać z głodówką do czasu az będę dorosła.

> Osobiście nie

To skąd wiesz co się wtedy dzieje?

> Wedlug mnie to jakiś mit, albo i lepiej,
> pomylenie pojęc.Przewód pokarmowy oczyszcza w
> własnie głodowanie a nie jedzenie.Czegokolwiek.

Doświadczyłam tego empirycznie, tzn. kiedyś w ogóle nie trawiłam jabłek, po
ok. 2 musiałam odwiedzać WC.

> Juz widzę ten grzechot kosci, jak idziesz...

Nie bardzo rozumiem.

> Ręce opadają.Niechże ktoś jej powie...

Ależ powiedz mi co.

> Szkoda mi Cię...

I wzajemnie.

> Przykro mi , wiadać tylko ja mam dla ciebie cierpliwość..

Na szczęście nie. :-)

Pozdrawiam i dzięki za cierpliwość :-)
Avena

129. Data: 2005-05-25 11:25:54

Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Misiczko droga, " Użytkownik Avena" ma 15,6 lat zycia jak sama
> napisala. Zastanów sie czy dobrze wchodzisz z radą
> dotyczącą glodówki?

Ile razy mam mówić, że nie chcę stosować głodówki teraz, tylko za kilka lat.
Dlatego spytałam, od kiedy mogę ją stosować.

Pozdrawiam
Avena

130. Data: 2005-05-25 11:39:24

Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodatkowo, dzieciaka ktory sie skarży na pryszcze, cellulitis
>  i nadciśn ienie 120/80.

65/141.

> Zbulwersowany nieco,

Avena