Re: Głodówka zabroniona przez prawo??

From: Janusz Lepionko <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Głodówka zabroniona przez prawo??
Date: Wed, 25 May 2005 10:47:42 +0200

Avena napisała:
[...]
> Nie wiem w jakim stopniu te substancie są szkodliwe, bo nie znam się na tym,

Więc najpierw poczytaj podręczniki do medycyny (w tym endokrynologii),
biochemii , a dopiero potem odpowiadaj na tekst taki, jak powyżej.

> ale mięso ma dłuższą listę.

Więc ją podaj.
Uprzedzam, że nie chodzi o to, co dodają w zakładach mięsnych,
ani nie chodzi o to, co jest w mięsie dzięki "chodowli"
w stylu SmithField Foods.
Tylko to, co jest w mięsie zwierząt chowu tradycyjnego.

> Pozdrawiam
> Avena

pozdrawiam
j.