Re: Odpowiedni cytat z Bibli dla LeoTar-a

1. Data: 2017-12-04 19:50:56

Temat: Re: Odpowiedni cytat z Bibli dla LeoTar-a
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com pisze:

> Pwt 27,20 "Przeklety, kto obcuje cielesnie z zona swego ojca, gdyz
> odkrywa brzeg płaszcza swojego ojca". A cały lud powie: "Amen".

I co z tego, że w Biblii tak zostało napisane. Te wersy zostały zapisane
przez ludzi nieświadomych wierzących chociażby w gromowładnego Jahwe
siedzącego na chmurce. A ja mam swój rozum i ponoszę odpowiedzialność za
swoje decyzje i za to co robię. I żaden stary, nieświadomy i mściwy
dziad nie będzie mi wydawał poleceń i nie będzie ograniczał mojej woli.
Tym bardziej, że to on rozpętał przemoc zakazując ludziom spożywania
owoców z drzewa życia i poznania oraz ukarał ich za to, że chcieli
WIEDZIEĆ i nie posłuchali go. Gdyby był prawdziwym i świadomym Ojcem to
by ich zapoznał z tajnikami Tworzenia. A on chciał zachować tajemnice
dla siebie po to by nad ludźmi sprawować władzę. I Ty śmiesz mi dawać
tego nieżyczliwego, nieżyciowego i bezmyślnego starego trepa za
prawodawcę i przykład do naśladowania. A sio! Nu paszoł won ty sobaka!

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net