Szczepionki to zło?

1. Data: 2017-12-03 23:25:18

Temat: Szczepionki to zło?
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://babyonline.pl/chorowal-na-polio-zyje-w-zelazn
ym-plucu,aktualnosci-artykul,24109,r1.html

2. Data: 2017-12-04 10:42:52

Temat: Re: Szczepionki to zło?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> http://babyonline.pl/chorowal-na-polio-zyje-w-zelazn
ym-plucu,aktualnosci-artykul,24109,r1.html

Mogę Ci opisać dwa OSOBIŚCIE mi znane przypadki osób z mojego pokolenia i
szkoły podstawowej, które zachorowały na polio bezpośrednio po szczepieniu.
Patrzac na (wiek) tego faceta z artykułu twierdzę, ze na pewno on też. A
dziś uzyto go w celach propagowania szczepień...

Panuje wielkie niezrozumienie. Ruch ANTY szczepieniowy nie ma na celu
NIESZCZEPIENIA w ogóle - protestuje sie tu przeciwko ogromnej KUMULACJI
szczepionek w wieku niemowlęcym i wczesnodziecięcym. Ta kumulacja
spowodowała już miliony przypadków autyzmu i nie tylko. To przed tym należy
bronić dzieci.
--
XL

3. Data: 2017-12-04 10:43:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]

NIESZCZEPIENIA w ogóle - protestuje sie tu przeciwko ogromnej KUMULACJI
szczepionek w wieku niemowlęcym i wczesnodziecięcym. Ta kumulacja
spowodowała już miliony przypadków autyzmu i nie tylko. Zwłaszcza
szxzepionki tzw. skojarzone są niebezpieczne. To ogromna bomba rzucona w
młodziutki organizm. To przed tym należy bronić dzieci. Pisze o tym dr
Majewska, tylko że jej wypowiedzi nie są rozumiane i są zniekształcane.
Pisze ona mianowicie, że ilośc (tj. masa) szxzepionek podawanych
niemowlętom i dzieciom do 2 roku życia jest WIĘKSZA, niż zołnierzom
amerykańskim wyjeżdzającym w tropiki. Wśród tychże zołnierzy, wybieranych
przecież, odpornych, najzdrowszych facetów, powszechny jest tzw. syndrom
pola walki czy jakoś tak - że niby tracą rozum z powodu wojennych przeżyc
itp. Tymczasem to wierutna bzdura, bo oni mają POSZCZEPIENNY AUTYZM! U
dorosłego wygląda on jak obłęd. Winę ,,zwala" się na stres wojenny, bo
koncerny szczepionkowe za to płacą!

--
XL

4. Data: 2017-12-04 23:32:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> http://babyonline.pl/chorowal-na-polio-zyje-w-zelazn
ym-plucu,aktualnosci-artykul,24109,r1.html

http://alexjones.pl/aj/aj-nwo/aj-kartel-farmaceutycz
ny/item/121264-szczepienia-orezem-wojny-prof-maria-d
orota-majewska

--
XL

5. Data: 2017-12-07 11:27:23

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

ym-plucu,aktualnosci-artykul,24109,r1.html

> http://alexjones.pl/aj/aj-nwo/aj-kartel-farmaceutycz
ny/item/121264-szczepienia-orezem-wojny-prof-maria-d
orota-majewska

A teraz zagadka: jak to się ma do poczynań ministra Radziwiłła?

6. Data: 2017-12-07 13:10:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <w...@n...pl> wrote:

ym-plucu,aktualnosci-artykul,24109,r1.html

ny/item/121264-szczepienia-orezem-wojny-prof-maria-d
orota-majewska

> A teraz zagadka: jak to się ma do poczynań ministra Radziwiłła?

Nijak. A czy PO krytykuje obowiązkowe szczepienia? Bo nie słychać :->

Cóż, nie mam tego, co lubię, więc lubię to, co mam. Coś za coś. Obecnie
moje priorytety to niewpuszczanie muzułmańskiej dziczy do Polski - a reszta
jest do załatwienia, żtp. na miejscu.

--
XL ,,Demokracja bez wartości zamienia się w jawny lub zakamuflowany
totalitaryzm". Jan Paweł II

7. Data: 2017-12-07 16:30:13

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

ym-plucu,aktualnosci-artykul,24109,r1.html

ny/item/121264-szczepienia-orezem-wojny-prof-maria-d
orota-majewska

> Nijak. A czy PO krytykuje obowiązkowe szczepienia? Bo nie słychać :->

A co ma do tego PO, ich już od dwóch lat nie ma przy władzy. A ustawę o
szczepieniach na HPV położono przed Dudą, nie przed Komorowskim.
Nagonki na rodziców dzieją się teraz, nie wtedy.
Lekarzy pozbawia się prawa wykonywania zawodu teraz, nie wtedy.
Ustawa o POZ to też dzieło wyłącznie obecnej władzy.
Ciekawe, co będziesz pisać, jak się Twoja wnusia dostanie w jej tryby.

> Cóż, nie mam tego, co lubię, więc lubię to, co mam. Coś za coś. Obecnie
> moje priorytety to niewpuszczanie muzułmańskiej dziczy do Polski - a
> reszta jest do załatwienia, żtp. na miejscu.

Ja nie lubię, i przewidywałam, że nic dobrego z zamiany przy żłobie nie
wyniknie.
Dlatego głosowałam na człowieka, który głosuje zgodnie z tym, co mówił w
kampanii. I on wie, że jego wyborcy na plewy się nie nabiorą, i nie
powiedzą, że "jak się nie ma, co się lubi, to się lubi co się ma".
BTW, nie wiem jak to będzie z tą dziczą, skoro wasza wiceminister się
domaga:
http://natemat.pl/224593,zdelegalizowac-onr-po-marsz
u-niepodleglosci-tego-domaga-sie-wiceminister-na-kon
ferencji-o-antysemityzmie

8. Data: 2017-12-07 17:25:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <w...@n...pl> wrote:

> [...]
> Ustawa o POZ to też dzieło wyłącznie obecnej władzy.
> Ciekawe, co będziesz pisać, jak się Twoja wnusia dostanie w jej tryby.

Nie dostanie. Tylko podstawowe szczepienia bierze, a te inne ,,odbijamy" jej
alergicznością. A jak nie tym, to innym. Prawnicy też istnieją.

> [...]
> domaga:
> http://natemat.pl/224593,zdelegalizowac-onr-po-marsz
u-niepodleglosci-tego-domaga-sie-wiceminister-na-kon

Cóż zrobić, trochę niedokształcona - ONR już został zdelegalizowany, w
1934.

9. Data: 2017-12-07 17:30:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <w...@n...pl> wrote:

ym-plucu,aktualnosci-artykul,24109,r1.html

ny/item/121264-szczepienia-orezem-wojny-prof-maria-d
orota-majewska

> A co ma do tego PO, ich już od dwóch lat nie ma przy władzy.

Hola hola - PO jest w OPOZYCJI i to bynajmniej nie oznacza bezczynności.
Zajmuje się pierdołami, ,,puczami" i pu...szczami, zamiast się SPRZECIWIĆ
złym ustawom. Nie znasz przypadkiem wyników ich głosowania nad tą Ustawą?
Przydałyby nam się tutaj, co?

> A ustawę o
> szczepieniach na HPV położono przed Dudą, nie przed Komorowskim.

Aha - a tę ustawę to anieli zrzucili wprost z nieba przed oblicze Dudy?

10. Data: 2017-12-07 17:32:13

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> [...]
>
> Nie dostanie. Tylko podstawowe szczepienia bierze, a te inne ?odbijamy?
> jej alergicznością. A jak nie tym, to innym. Prawnicy też istnieją.

Wystarczy, że pójdzie do szkoły. Zainteresuj się, czym jest ustawa o POZ,
zanim zaczniesz wymachiwać "prawnikami". I pamiętaj, komu ją zawdzieczamy.
Najszybciej znajdziesz sedno ustawy na stronie stowarzyszenia STOP NOP

u-niepodleglosci-tego-domaga-sie-wiceminister-na-kon
ferencji-o-antysemityzmie

> Cóż zrobić, trochę niedokształcona - ONR już został zdelegalizowany, w
> 1934.

Jaki kraj, tacy wiceministrowie... Co oni jeszcze muszą zrobić, żebyś
przejrzała na oczy i zauważyła, że idziemy w stronę z której 30 lat temu
uciekliśmy?

Ach te okropne feministki.
,,Nad Niemnem" oglądajcie!
Kviat będzie zbulwersowany