Re: Odraaaa!

Data: 2018-11-04 13:16:04
Temat: Re: Odraaaa!
Od: Kviat

W dniu 2018-11-04 o 11:56, XL pisze:

> A, i jeszcze polecam komentarze pod szczepieniojebliwym artykułem:
> https://www.poradnikzdrowie.pl/komentarze/odra-przyc
zyny-objawy-leczenie-powiklania-szczepienie-aa-VnqY-
VLWF-9uiU.html

"Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) odra jest jedną z głównych
przyczyn zgonów wśród dzieci na świecie."

"Około 30% zachorowań przebiega z powikłaniami szczególnie wśród dzieci
do 5 lat i dorosłych powyżej 20 lat."

i jak to się ma do twojego:
"Kiedyś odra była zwykłą, popularną chorobą wieku dziecięcego"

oraz:
"Odra, dzięki szczepieniom odeszła w zapomnienie, ale teraz powraca."

"Skuteczność szczepienia po podaniu 2 dawek szczepionki wynosi 98%,
utrzymuje się do końca życia."

"Zwiększenie liczby zachorowań na odrę związane jest głównie z coraz
większą liczbą rodziców, którzy odmawiają szczepienia dzieci pomimo
bezsprzecznych dowodów naukowych potwierdzających bezpieczeństwo i
skuteczność szczepień przeciw odrze."

Czego znowu nie rozumiesz?

Z komentarzy:
"Ale bzdury! Jakie epidemie? Sanepid od co najmniej 10 lat nie odnotował
żadnej epidemii"

Nie odnotował, bo ludzie są zaszczepieni. To nawet dziecko zrozumie.

Kolejny przykład komentarza:
"Należy podać domięśniowo witaminę c lub askorbinian sodu i po chorobie.
Witamina c zabija wszystkie wirusy"

Ręce opadają. Szkoda że nie do pieca na trzy zdrowaśki.

Albo:
"Ja nie miałam szczepionki na odrę i nie zachorowałam, tak samo z różyczką."

Bo 95% ludzi jest zaszczepionych. Dlatego nie zachorowała. Nawet dziecko
to zrozumie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr