Re: Odruchowe liczenie sylab - ciąg dalszy, dziwny

From: " " <l...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Odruchowe liczenie sylab - ciąg dalszy, dziwny
Date: Wed, 19 Sep 2007 20:59:06 +0000 (UTC)

Kasia <a...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> No tak - więc musisz wysilić całą inteligencję aby znaleźć motywację do
> działań godną Ciebie i interesującą. Pisałeś, że z ciekawością byś się
> dowiedział jak działa Twój mózg. Może zainteresuj się jak działa Twój umysł?
> Ja bym szukała w tradycjach wschodnich, bo w naszej kulturze praca z umysłem
> nie jest tradycją ;] a i rodzima wiedza na ten temat niewielka.

Prawdę mówiąc swego czasu próbowałem się zainteresować "wschodnimi
tradycjami", np. medytacją. Tylko że po przeczytaniu kilku książek doszedłem
do wniosku, że nie będę w stanie poświęcić całego życia na medytację. Czyli
pewnie nie osiągnę nirwany w tym życiu, a zatem jestem skazany na jeszcze co
najmniej jedną inkarnację. Dlatego zrezygnowałem. Ciężko mi zabrać się za coś,
czego nie będę mógł zrobić do końca i perfekcyjnie. :) (Ha! O tym też powiem
jutro w gabinecie:))