Re: Odruchowe liczenie sylab - ciąg dalszy, dziwny

From: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Odruchowe liczenie sylab - ciąg dalszy, dziwny
Date: Thu, 20 Sep 2007 08:31:08 +0000 (UTC)

<l...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> ak

> Dzięki za zaproszenie. Strasznie tam dużo postów, staram się wysupłać coś
> interesującego. :) Poczytałem na Wikipedii o Zespole Aspergera i nie jestem w
> stanie stwierdzić występowania u mnie większości objawów. Głównie dlatego,

[ciach]

1. Nie chciałem Ci sugerować że masz AS, po prostu to forum zgromadziło grupę
ludzi niekoniecznie AS, borykających sie na codzień z różnymi swoimi
"dziwactwami". Moja intencją było zilustrowanie Ci że nie jesteś wcale
"unikatowy".
2. Zaburzenia funkcji społecznych mają różną postać, etologię i współwystępują
w różnych typach osobowości.
3. Poruszyłeś kwestię, czy można sie samemu zdiagnozować. Otóż można, forum
które Ci zaproponowałem właśnie to ilustruje. By się samemu zdiagnozować
trzeba jednak przejść na pewien wyższy poziom samoświadomości oraz co równie
ważne, potrafić konfrontować swoją postawę z postawami innych ludzi, a co za
tym idzie, należy potrafić poprawnie rozpoznawać postawy/zachowania/sygnały
pozawerbalne etc.

Reasumując, jeśli chcesz poznać siebie, musisz wyjść ze swojego ego i
zainteresować się innymi ludźmi w sposób podmiotowy a nie przedmiotowo jak to
do tej pory czyniłeś.

pzdr., PB