Odsloniete szyjki zebow: co na to poradzic?

1. Data: 2004-05-22 15:18:42

Temat: Odsloniete szyjki zebow: co na to poradzic?
Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Moja znajoma ma odsloniete szyjki kilku zebow i straszliwie cierpi
podczas jedzenia zimnych/goracych/slonych/kwasnych rzeczy. Czy
istnieje jakis sprawdzony sposob zabezpieczenia odslonietych szyjek
zebow przed takimi nieprzyjemnymi bodzcami? Jakies pasty, plukanki?
moze lakierowanie u dentysty? Z gory dzieki za odpowiedz.

Pozdrawiam,
Mordazy.

REMOVE-IT. from my address when replying.

THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
IS A WORLD-WIDE DISASTER.

2. Data: 2004-05-22 22:02:58

Temat: Re: Odsloniete szyjki zebow: co na to poradzic?
Od: "Katarzyna Sz." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tomasz Holdowanski" <m...@U...poczta.onet.pl> napisal w
wiadomosci news:8irua0l9qidnphusr6ibol7kfm8u76h7oq@4ax.com...
> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Mordazy.
>
> REMOVE-IT. from my address when replying.

Nie wiem jak bardzo powazny jest problem Twojej kolezanki, tzn. jak bardzo
ma odsloniete te szyjki....Ja tez mam odsloniete i dosc drazliwe (zwlaszcza
podczas mycia zebow) i musze przyznac, ze staja sie mniej (albo w ogole nie)
wrazliwe kiedy uzywam zielonego elmexa (jest i pasta i plukanaka), wiec moze
sprobowac tego...
Pozdrawiam,
Kaska

3. Data: 2004-05-23 09:24:38

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zebow przed takimi nieprzyjemnymi bodzcami? Jakies pasty, plukanki?
> moze lakierowanie u dentysty? Z gory dzieki za odpowiedz.

Ja tez mam bardzo odsloniete szyjki i uzywam elmexu z dobrym skutkiem,
jednak systematycznie dentystka mi je wypelnia - bardzo dobry efekt
estetyczny + zabezpieczenie zabków. Polecam.
agatka

4. Data: 2004-05-23 12:32:22

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> estetyczny + zabezpieczenie zabków. Polecam.
> agatka

jak to wypełnia? można, a czym? nie boli?
bo ja też mamten problem ostation i dentysta mówił mi o operacji, tzn
sztuczne dziąsło naklejane.
dzieki z góry

5. Data: 2004-05-23 14:12:02

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "naomi" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> jak to wypełnia? można, a czym? nie boli?
> bo ja też mamten problem ostation i dentysta mówił mi o operacji, tzn
> sztuczne dziąsło naklejane.
> dzieki z góry

Nie wiem dokładnie co to za materiał - może zębina, może zwyczajne
wypełnienie. Najpierw mam znieczulenie bo te szyjki są bardzo wrażliwe, a
potem trochę szlifowania i wypełnienie. Płacę zwykle 50-70 zl od zęba w
zależności od wielkości. Niektóre mam już dwa lata i trzymają się świetnie,
a dziąsło dalej się nie obsuwa.

pozdrawiam
agatka

6. Data: 2004-05-23 17:15:44

Od: "Iwona" <i...@W...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

agatka ( A...@i...com ) napisał:
> Najpierw mam znieczulenie bo te szyjki są bardzo wrażliwe,

No właśnie - znieczulenie:(((
A co zrobić, jeśli ktoś ma na nie uczulenie???

Pzdr.
Iwona

7. Data: 2004-05-26 19:55:18

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Mordazy.
>
> REMOVE-IT. from my address when replying.

Raxzej polecilabym Elmex pomaranczowego koloru. On jest skuteczniejszy na
nadwrazliwosc szyjek.

Pytanie o zęby
boli dziąsło!
prośba o przetłumaczenie takiego czegoś....
przedawkowanie rycyny możliwe?
punkcja zatoki szczękowej