Odstresuj się, odcham...pograj...

131. Data: 2007-11-06 21:12:47

Temat: Re: Odstresuj się, odcham...pograj...
Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a) w poście z dnia 2007-11-06 17:53:
> At co mi głowę zawracasz jakimiś tam bzdetkami
> Mnie tam się wszystko wyświetla jak trzeba... ;P

Skoro tak twierdzisz...

[ Kobieta jest jak cień, gdy ją gonisz - ucieka; gdy Ty podążasz w ]
[ przeciwnym kierunku - ona podąża za Tobą. ]

132. Data: 2007-11-06 21:14:56

Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a) w poście z dnia 2007-11-06 21:21:
> Ja nie wiem, no! - jak ja nie mogę czegoś odczytać, to nie czytam i
> już. Czytam co innego.
> Naprawdę, musisz mieć jakiś powód, że się tak męczysz, aby dociec
> treści i sensu w skajowych mądrościach...
> Ani chybi są ciekawe, co??? //tfu! - miałam się nie podlizywać, i to
> jeszcze komu! Tfu! Co za nudy Sky'u wypisujesz! To pewno dlatego
> konrador tak usilnie je czyta...
> :-)))

Sens, treść - to jedno. Poprawna forma (kodowanie polskich znaków,
cytowanie przedpiśców) - to drugie.

[ Taka dziewczyna, jak już zacznie coś w kierunku faceta uskuteczniać, ]
[ to on daje się prowadzić jak cielę na rzeź. ]
[ I przeważnie to jest rzeź. (Musk) ]

133. Data: 2007-11-06 21:15:52

Od: gangrel <g...@U...grafik.3d.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Nov 2007 12:45:17 +0100, w wiadomości
<news:fgpk44$6l8$1@news.onet.pl> na
pl.rec.gry.komputerowe,pl.sci.psychologia użyszkodnik *Sky* zmajstrował
następującą wypowiedź:

> Na ten przykład lektura

'wiadomo, że kobieta nie powinna czytać; jeszcze zacznie myśleć...'
(cytaz z pamięci z 'Pięknej i Bestii' Disney'a).
;]
--
| Jakub 'gangrel' Hamczyk | www.gangrel.3d.pl |gg:1079513 |icq:222103719 |
| |

134. Data: 2007-11-06 21:43:37

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Na początku - była!
> Potem o tym zapomniała, bo nie miała czasu na przyjemności :-)

Tak jak ty...? ;)

135. Data: 2007-11-06 21:45:31

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl

> Na męskość nie ma dowodu nawet jak się zobaczy... ;]

No chyba że dziecko...
Ponoc my kobiety wiemy
kto jest ojcem...więc
i mężczyzną ;)

136. Data: 2007-11-06 21:47:27

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości

> Sens, treść - to jedno. Poprawna forma (kodowanie polskich znaków,
> cytowanie przedpiśców) - to drugie.

I znów nam się formali[ni]sta trafił! ;)

137. Data: 2007-11-06 21:52:20

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czasem mają skrzydełka - weź to pod uwagę!
> ;-P
A tampony nawet rowki i to skręcane!

138. Data: 2007-11-06 21:53:16

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra dobra. Nie panikój :-)

panikarom panika w głowach ;P

139. Data: 2007-11-06 21:54:05

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Tak jak ty...? ;)

Ja nie mam czasu na przyjemności??? - tego nigdzie nie napisałam. Moje
przyjemności wymieniłam parę postów temu: lubię poznawać nowe dziedziny.
Po co? - a tak :-)
No i - nie wyrosłam z seksu, jak też wyrosnąć nie mam zamiaru.
Skłodowska poświęciła wszystko nauce, ja trochę sobie zostawiam :-)

--
XL wiosenna

140. Data: 2007-11-06 21:55:02

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora