Odstresuj się, odcham...pograj...

151. Data: 2007-11-06 22:54:35

Temat: Re: Odstresuj się, odcham...pograj...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:fgqq1j$j5q$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Wiesz co? - to jest objawienie.Tak!
> :-)

> Coś pozostajesz w tyle! - to przeżytki na obecną chwilę.
> Kobieca inwencja nie zna granic - przecież mówiłam.

Marchewkę znano już dość dawno... ;P

> Nie znasz dnia, ani
> godziny. Jeśli jesteś mężczyzną - oczywiście.
> Narzędziem dobrym, jak każde inne. Byleś mnie nie denerwował, to Ci się
> może upiecze.
> A jeśli jesteś babą - to z gruntu nic ci nie grozi, nie bój się, ale
> przynajmniej się czegoś nauczysz na przyszłość ;-D

Widze ze usilnie rozwijasz myślenie alternatywne ;P
Ech kiedy ty się wreszcie nauczysz że cię ono niedaleko
zaprowadzi... ;)

152. Data: 2007-11-06 22:56:13

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widzę, że zaczynasz niepostrzeżenie dla mnie (hie hie) wczuwać się w
> kobieca naturę...
> Nie myśl, że wraz z partenogeneza kobiety nie umiałyby załatwić i tej
> sprawy!
> I nie byłyby to tableteczki, jak w "Seksmisji" :-)
> Nadchodzi era robotów :-D

Bezmózgie blond-laleczki facetom są znane od zarania
więc kobitki byłyby daaaleko w tyle za murzynami ;P

153. Data: 2007-11-06 22:57:37

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fakt. Trza by pomacać, a to nieprzyzwoite jest, no i tak zaraz sprawdzać
> "praktycznie" - też niekoniecznie wypali ;-)

At zaraz "nieprzyzwoite"!
Nic co ludzkie...
A co przyjemnie... ;P

154. Data: 2007-11-06 22:57:49

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> kobiecej

> dziedziny.

> Marchewkę znano już dość dawno... ;P

E tam, naturalista :-)))

> Widze ze usilnie rozwijasz myślenie alternatywne ;P
> Ech kiedy ty się wreszcie nauczysz że cię ono niedaleko
> zaprowadzi... ;)

Niekoniecznie mój cel jest daleko :-)

--
XL wiosenna

155. Data: 2007-11-06 23:02:05

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> przynajmniej -
> tonem -
>>
> At zaraz "nieprzyzwoite"!

No pewnie! - tak z marszu?

> Nic co ludzkie...
> A co przyjemnie... ;P

Od razu mówisz jak chłop - tylko Ci drapanie po pleckach obiecać :-P

--
XL wiosenna

156. Data: 2007-11-06 23:07:22

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> nadmiernie.

> Baby z założenia inteligentne nie są.
> Intuicja to nie inteligencja.
> Musi masz za dużo męskich
> hormonów. Powinnaś to
> leczyć. Od zaraz!
> ;P

> Nie kra...cz bo wy kra...czesz...
> Łóżek w Kra...ci dostatek.

na środku rynku????????????
:-DDD

--
XL wiosenna

157. Data: 2007-11-06 23:08:32

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

158. Data: 2007-11-06 23:13:25

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> E tam, naturalista :-)))

A jakie to zdrowe! ;)

> Niekoniecznie mój cel jest daleko :-)

Zbyt daleko na zdobycie go dzięki myśleniu ;P

159. Data: 2007-11-06 23:13:26

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> Baby z założenia inteligentne nie są.
> [...]

Chyba nie mam za dużo - włosy mi nie rosną na brodzie, na nogach, klatce
piersiowej i w ogóle wszędzie tam, gdzie nie powinny.
Nie muszę depilować twarzy, nie jestem agresywna - jestem łagodna,
jestem łagodna, jestem łagodna...

:-D

--
XL wiosenna

160. Data: 2007-11-06 23:15:26

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A jakie to zdrowe! ;)

Dla królików.
:->

> Zbyt daleko na zdobycie go dzięki myśleniu ;P

Mówisz, jakbyś go znał :-D

--
XL wiosenna

PO WYBORU