Odstresuj się, odcham...pograj...

181. Data: 2007-11-07 10:19:01

Temat: Re: Odstresuj się, odcham...pograj...
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

szerszen pisze:

> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a kto powiedzial ze sie przejmuje :)

No to całe szczęście :-)

--
XL wiosenna

182. Data: 2007-11-07 10:19:47

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

183. Data: 2007-11-07 10:19:54

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rais" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A niektórzy dorośli to i czytają Muminki i oglądają Shreka.
> ;)
i grają w bierki
i jeżdżą na rowerze
i ...

184. Data: 2007-11-07 10:22:42

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

jakbyś był psychol-og to miałbyś kasy jak lodu
czasu trochę mniej -ale zawsze wolne weekendy ;)

> Nie przejmuj się tym, co wypisuje Sky. Wczoraj chyba był po paru piwach
;-)

Jak zawsze jak zawsze...podczas niżu [intelektu]
Tobie też nie szło zresztą lepiej....

185. Data: 2007-11-07 10:26:15

Od: Rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Rais" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> i grają w bierki
> i jeżdżą na rowerze
> i ...

I to wszystko naraz.

;)
--
pozdrowienia

186. Data: 2007-11-07 10:29:03

Od: Jader <J...@u...ibpolsoft.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> R.Williamsa, za którym szaleję, może nawet obejrzałabym te filmy parę
> Nie żebym roztrząsała wyższość Świąt Wielkiej Nocy... ale wolę Muminki.

No dobra, to już wiem, że nie mamy punktów wspólnych :| Na Williamsa nie
mogę patrzeć (doceniam jego aktorstwo, ale on sam jakoś działa na mnie
depresyjnie), a tych całych muminów to nie trawię za chiny :/

Jader

187. Data: 2007-11-07 10:33:49

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "diuka" <d...@i...at> napisał w wiadomości

> Niech zgadnę, jesteś studentem od miesiąca i przed tygodniem odkryłeś
> usenet?

Ty to zdaje się nawet o googlach jeszcze nie słyszałeś...

> Jeśli nie, to może poszukaj czegoś w sieci na temat netykiety,
> cytowania i crosspostowania.

Netykieta jest dobra - dla cieniasów
nie potrafiacych bronić swych racji samodzielnie
Powołuja się na nią netowi nieudacznicy szukający
autorytetu który mógłby potwierdzić ich rację bytu

188. Data: 2007-11-07 10:38:52

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

w dyskusji jest raczej jak na ringu a nie na drodze,
tam też będziesz sygnalizować ciosy? ;)

> Najmilej jest przy wyjeździe z ronda :-DDD

A nie przy wyprzedzaniu na trzeciego?

189. Data: 2007-11-07 10:52:07

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości

> No cóż. W takim razie nie zdziw się, jak przywitasz KFa.

Następny naiwny wyznawca dwuliterowego straszaka ;P
Wiesz jaką radochę daje pisanie za plecami tych co cię mają w KFie.
Możesz komentować ich do woli a oni nie wiedzą co sie wokoło nich dzieje
Więc przemyśl lepiej sprawę...no chyba że z naiwnością ci do twarzy ;)

190. Data: 2007-11-07 10:54:06

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I to wszystko naraz.

To do cyrku z tobą... ;P