Odstresuj się, odcham...pograj...

61. Data: 2007-11-06 10:53:32

Temat: Re: Odstresuj się, odcham...pograj...
Od: Jader <J...@u...ibpolsoft.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia pisze:
> trafiła na "pl.rec.gry.komputerowe", a niektórzy z was,
> pewnie nawet o tym nie wiedząc - na pl.sci.psychologia.

O lol :D Dzięki tej skromnej inicjatywie nastąpiło, jakżeż piękne,
zbratanie dwóch, jakżeż odmiennych (?), grup społecznych, hyhy.

pozdrowienia dla psychologicznych
Jader

62. Data: 2007-11-06 10:56:46

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia pisze:
> Użytkownik "Jader" <J...@u...ibpolsoft.pl> napisał w wiadomości

> Ikselkę Sky wmanipulował w "gry".
> Po prostu wysłał swojego posta na kilka grup,
> a my, nieświadomi, wysyłając przez "odpowiedz grupie"
> trafilismy tam, gdziesmy nie zamierzali.
>
> W ten sposób Ikselka (i pewnie nie ona jedna)
> trafiła na "pl.rec.gry.komputerowe", a niektórzy z was,
> pewnie nawet o tym nie wiedząc - na pl.sci.psychologia.
>
> Dzięęęki Sky... :]

Diabeł współczesny - Sky...
Tiaaa....
Pewnie mu to pochlebia, a co mi tam, niech się ucieszy.
A może tylko chochlik?
;-P

--
XL wiosenna

63. Data: 2007-11-06 10:58:23

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

szerszen pisze:

> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> nadal udowadniasz ze nie wiesz o co w bierkach chodzi, a juz ci nawet to
> napisali

No co też Ty powiesz :-D
Gdyby mi nie napisali, to bym może nawet zaczęła grać...

--
XL wiosenna

64. Data: 2007-11-06 11:01:48

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader pisze:

> O lol :D Dzięki tej skromnej inicjatywie nastąpiło, jakżeż piękne,
> zbratanie dwóch, jakżeż odmiennych (?), grup społecznych, hyhy.
>
> pozdrowienia dla psychologicznych
> Jader

Pozdrowienia dla graczy :-)

--
XL wiosenna

65. Data: 2007-11-06 11:08:11

Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia napisał(a) w poście z dnia 2007-11-06 11:41:
> [...]
> trafiła na "pl.rec.gry.komputerowe", a niektórzy z was,
> pewnie nawet o tym nie wiedząc - na pl.sci.psychologia.

Niektórzy widzą, że crossposting się odbywa i podpinają się pod takowy z
czystą premedytacją. :D

[ I błąd przyda się na coś - przynajmniej na przestrogę dla drugich. ]
[ (A.M. Fredro) ]

66. Data: 2007-11-06 11:26:39

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ale to tylko wierzchołek. W głębi jest pozostałe 90%. :)

raczej 70%
chyba że ty z ciężkiej wody jesteś utkana
i podminowana jak bomba atomowa ;P

67. Data: 2007-11-06 11:29:20

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "konrador" <n...@s...k.thx> napisał w wiadomości
> On 05 lis 2007 "Sky" <s...@o...pl> wrote:
>
> [...]
>
> Naucz sie cytowac po ludzku...

Lepiej ty sie poducz kaprysów czytników news

68. Data: 2007-11-06 11:34:23

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości

> "konrador" <n...@s...k.thx> wrote in message

> Nie rozmawiaj z tym scierwem.

He he -pozostaje ci już tylko
nawoływać do ostracyzmu
skoroś sam tchórz i za słaby w gębie...
Chowaj sie w tym swoim KFie jak w mysiej dziurze -chowaj
...i tak musisz mnie czytać z odpowiedzi innych
więc pozostaje ci walczyć z całym światem
skoro jeden ci odpór mendo dał właściwy... ;P

69. Data: 2007-11-06 11:35:11

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> raczej 70%

To by głupio wygladalo napisane.
A tak - wiadomo o co chodzi. ;)

(70% wartości, phi...! )

> chyba że ty z ciężkiej wody jesteś utkana

Fakt, woda wodzie nierówna. :)

> i podminowana jak bomba atomowa ;P

Nie wiedziałam, że się je minuje.

-jk

70. Data: 2007-11-06 11:36:19

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> no prosze, to nawet niezle trafilem ze swoja "psychoanaliza" ikselkowej
> antypatii do bierek :P

Witaj w klubie... ;P

PO WYBORU
Uwaga: Dziecięca depresja... [z Onetu]