Odstresuj się, odcham...pograj...

81. Data: 2007-11-06 12:22:04

Temat: Re: Odstresuj się, odcham...pograj...
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia pisze:
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:fgpjmr$59f$1@news.onet.pl...
>
>> Ja tu transfuzję
>> świerzej krwi
>
> Świerzy to jest Waldemar.

A poza tym, Kasiu, on to robi specjalnie :-)
Juz ja wiem, o co tu chodzi...

--
XL wiosenna

82. Data: 2007-11-06 12:27:29

Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a) w poście z dnia 2007-11-06 12:38:
> Nareszcie jakieś zdrowe odruchy ;)

Ale za cytowanie (nie akurat mnie), to Ci się jednak baty należą. :) Się
zainteresuj OE-QuoteFix czy OE-PowerTool.

[ Śpiewa, tańczy i stepuje, daje dupy i gotuje - Koło gospodyń ]
[ wiejskich?? (reakcja na spamoogłoszenie na pl.comp.dtp) ]

83. Data: 2007-11-06 13:06:50

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No -lepiej sam bym tego nie ujał ;P

no coz :) studiowalo sie w koncu psychologie, a skonczylo informatyke :P

84. Data: 2007-11-06 13:13:24

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

szerszen pisze:

> Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> no prosze, to nawet niezle trafilem ze swoja "psychoanaliza" ikselkowej
> antypatii do bierek :P

Jasne, bo ja wolę C++, SQL, Oracle. To mnie naprawdę kręci. To są
dopiero bierki!
A Wam nadal te patyczki w głowie; ja już z nich wyrosłam, dzieci :-)

--
XL wiosenna

85. Data: 2007-11-06 13:19:28

Od: kiszony <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kolejne etapy rozwoju. Najpierw boimy się dziada (co przyjdzie i
> zabierze), potem ojca (który za wcześnie wróci), a następnie syna (który
> się pojawi) :8]

Genialne:)

86. Data: 2007-11-06 13:22:31

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiszony pisze:

> Genialne:)

Nie do końca: bo czego boimy się potem???
A ja wiem: Śmierci.
I to też nie koniec...

--
XL wiosenna

87. Data: 2007-11-06 14:09:09

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Hłe hłe hłe :-DDD
> Czytam tylko komputerowe - nie uwierzysz!!!
> Ale i te już mi się nudzą...

Pytałaś o metody na baboogłupianie się
a nie na interesujące spędzanie czasu...

> Tam jest nawet jedna mądrość: "Pomyślę nad tym jutro..."

o widzisz jakie to ogłupiające!
"tylko nie myśl" [dziś]

> Harlekinów nie czytowywam.

Wszystko przed tobą...

> Poplotkujemy? - bo nie mam z kim... i nigdy nie miałam, a umrzeć - nie
> spróbowawszy...
> ;-P

Tobie chodziło o zgłupienie do reszty -nie mnie ;)

88. Data: 2007-11-06 14:18:19

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne, bo ja wolę C++, SQL, Oracle. To mnie naprawdę kręci. To są
> dopiero bierki!
> A Wam nadal te patyczki w głowie; ja już z nich wyrosłam, dzieci :-)

Wyrosnąć można z czegoś co się używało... ;)

89. Data: 2007-11-06 14:22:55

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wyrosnąć można z czegoś co się używało... ;)

Przecież się przyznałam, że raz na kolonii użyłam ich nawet...
:-)))

A potem służyły do rzeźbienia w plastelinie - miały interesujące
końcówki, tylko łamliwe jakieś były, w ogólności.

--
XL wiosenna

90. Data: 2007-11-06 14:31:19

Od: Jader <J...@u...ibpolsoft.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> Jasne, bo ja wolę C++, SQL, Oracle. To mnie naprawdę kręci. To są
> dopiero bierki!
> A Wam nadal te patyczki w głowie; ja już z nich wyrosłam, dzieci :-)

W ten sposób ubożejesz. IMO lepiej wrastać w nowe obszary niż wyrastać z
dotychczasowych.

Jader

PO WYBORU
Uwaga: Dziecięca depresja... [z Onetu]