Odwiedziny

1. Data: 2006-09-13 05:54:11

Temat: Odwiedziny
Od: JSG <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoe z was tutaj jest odeiedzany albo brany na badania przez
kosmitow?
Wiem ze znajda mnie w kazdym zakatku swiata przez ten nadajnik lokacyjny
jaki mi wszczepili. Udalo sie komus tutaj pozbyc sie tego nadajnika?
Pozdrawiam serdecznie.

2. Data: 2006-09-13 05:57:00

Temat: Re: Odwiedziny
Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JSG" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
lokacyjny
> jaki mi wszczepili. Udalo sie komus tutaj pozbyc sie tego nadajnika?

To czekaj, aż Cię wezwiemy, bo widać nadajnik tak wszczepiliśmy, że Waść
bredzisz. Czekaj, aż wezwiemy, nie przyłaź sam. O, mam tu taki pilocik i
Ci nim zrobię zygy zygy zygy zaraz i bumc!

PLONK warning

Paweł

3. Data: 2006-09-13 09:59:31

Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-09-13 07:54, dziwny zielony stworek podszywający się pod znaną
wszystkim postać, zwaną 'JSG', wprawił nas w konsternację zeznając nagle
co następuje:

> Czy ktoe z was tutaj jest odeiedzany albo brany na badania przez
> kosmitow?

Tatuś po każdej wypłacie spędza tydzień w kosmosie...

> Wiem ze znajda mnie w kazdym zakatku swiata przez ten nadajnik lokacyjny
> jaki mi wszczepili.

Mam złe wiadomości. Już po Ciebie lecą...

> Udalo sie komus tutaj pozbyc sie tego nadajnika?

Najpierw trzeba znaleźć miejsce w którym ulokowano
implant. Tu, http://tinyurl.com/q6ukb znajdziesz
grono specjalistów od poszukiwań...

> Pozdrawiam serdecznie.

BPNMSP

--
Dusiołek
http://www.szpinak.prv.pl, http://www.gagatka.prv.pl

4. Data: 2006-09-13 18:46:41

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JSG" <s...@g...pl> wrote in message
> [...]
> Wiem ze znajda mnie w kazdym zakatku swiata przez ten nadajnik lokacyjny
> jaki mi wszczepili. Udalo sie komus tutaj pozbyc sie tego nadajnika?

ostatnio wyciagalam taki nadajnik. mam nadzieje, ze pomoglo....

iwon(k)a

5. Data: 2006-09-13 19:44:41

Od: Pytajnik <h...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

JSG napisał(a):
> [...]
> Wiem ze znajda mnie w kazdym zakatku swiata przez ten nadajnik lokacyjny
> jaki mi wszczepili. Udalo sie komus tutaj pozbyc sie tego nadajnika?

Tak już niejednokrotnie byłem badany - mam wszczepione chyba z 6
nadajników, ale wiem, kto to robi :) To napewno ten powalony Asguardczyk
z serialu Stagrate SG1 - ale już problem zgłosiłem ich szefowi - obiecał
go ukarać i dać mi spokój.

Darek

6. Data: 2006-09-14 11:39:06

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JSG" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

A ja znów się przygotowałam na temat związany z teściową ;-)
np. "Odwiedziny teściowej" ;-p

Pozdr.
Ula (ulast)

7. Data: 2006-09-14 11:40:19

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulast" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A ja znów się przygotowałam na temat związany z teściową ;-)
> np. "Odwiedziny teściowej" ;-p

Masz teściową kosmitkę? ;-)))

Agnieszka z głupawką

8. Data: 2006-09-15 01:44:47

Od: JSG <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" wrote:

> ostatnio wyciagalam taki nadajnik. mam nadzieje, ze pomoglo....

> iwon(k)a

Sama dalas rade?

9. Data: 2006-09-15 01:49:41

Od: JSG <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadajników, ale wiem, kto to robi :) To napewno ten powalony Asguardczyk
> z serialu Stagrate SG1 - ale już problem zgłosiłem ich szefowi - obiecał

Niemozliwe. Musisz fantazjowac.O ni wszczepiaja tylko jeden. Najczesciej w
szyje za uchem ale u mnie jest w jamie brzusznej chyba dlatego ze moj aparat
sluchowy zaklucal prace ich nadajnika. Moja dziewczyna tez go ma. Wyglada ze
zostala przeznich zaplodniona. Teraz boimy sie ze w 6 miesiacu wezma ja zeby
sztucznie odebrac dziecko.Od 6 miesiaca dalszy rozwoj prowadza w inkubatorach.
Musimy koniecznie wyjac te nadajniki zanim do tego dojdzie. Jest tu ktos kto
nam to wyjmie?Pozdrawiam.

10. Data: 2006-09-15 03:07:07

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JSG" <s...@g...pl> wrote in message