Odzywka do paznokci/podklad pod lakier?

1. Data: 2004-05-01 07:17:56

Temat: Odzywka do paznokci/podklad pod lakier?
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio zaczelam regularnie malowac paznokcie, i troche mnie niepokoi
"zmatowienie" plytki po zdjeciu lakieru. Na wszelki wypadek mysle, ze
dobrze by bylo zaczac stosowac jakis odzywczy podklad pod lakier.

Podoba mi sie preparat multiwitaminowy Sally Hansen, ale to 33zl :( Czy
jest na tyle dobry? A moze jest cos dobrego i tanszego?

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-05-01 09:00:10

Temat: Re: Odzywka do paznokci/podklad pod lakier?
Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Używałam długo Sally Hansen i uważam że są dobre, ale ostatnio spróbowałam
trzy razy tańszego Inglota (wiele różnych wersji - ja mam na szysbki wzrost)
i uważam jest w niczy nie ustępuje SH. Naprawdę warto!
agatka

1. Data: 2004-05-01 10:43:33

Od: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agatka" <A...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]
wzrost)
> i uważam jest w niczy nie ustępuje SH. Naprawdę warto!

a ile ten Inglot wysycha? jakis czas temu do lakierow Inglota zniechecila
mnie koniecznosc czekania z pol godziny (jak nie wiecej) na to zeby pazurki
wyschly.
Jesli chodzi oodzywki to odradzam Rimmela, odpryskuje w tempie
blyskawicznym.

pozdr
Asiek

1. Data: 2004-05-01 12:54:17

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl> napisał w wiadomości
> a ile ten Inglot wysycha?

10-15 skund ;)
praktycznie zaraz po zastosowaniu jest juz jest suchy ;)

1. Data: 2004-05-01 14:35:57

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
osobiscie nie jestem z Inglota zadowolona
kupilam kiedys bo bylam w potrzebie, a w okolicy nie bylo nic innego podklad
pod lakier tzn baze.
i byla beznadziejna.
Paznokcie mi zzolkly, byly matowe itp
Wrocilam do poprzedniej nota bene rewelacyjnej.
Poszukaj moze z jakis innych polskich - moze ta firma od dr Eris?
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2004-05-01 15:45:09

Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gorąco polecam firme Killys, ja mam akurat "bobmbę witaminową"
http://tinyurl.com/2gvco i jestem baaardzo zadowolona ale tych cudowności
maja mnóstwo, przejdz się do jakiejś drogerii-sa na pewno w Naturze, i
wybierz cos najbardziej odpowiedniego dla siebie.
Pozdrawiam
tweetka

1. Data: 2004-05-01 23:24:53

Od: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl> napisał w wiadomości
>
> 10-15 skund ;)
> praktycznie zaraz po zastosowaniu jest juz jest suchy ;)

ooo, milo. Zanabede przy okazji, bo wspomniany wyzej Rimmel wyprowadza mnie
z nerw ;) BTW, lakiery ichnie (inglotowskie) tez tak maja, czy tylko
uzytkowniczkom odzywek zrobili dobrze?

pozdr
Asiek

1. Data: 2004-05-02 07:20:49

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Asia Witek wrote:

> [...]
>
> ooo, milo. Zanabede przy okazji, bo wspomniany wyzej Rimmel wyprowadza mnie
> z nerw ;) BTW, lakiery ichnie (inglotowskie) tez tak maja, czy tylko

Tylko odzywki chyba :( Szczegolnie grubsze warstwy inglotowskich
lakierow musza schnac godzine, zeby nie bylo zadnych sensacji... Mialam
ostatnio taka sytuacje - polowinki, ja lakieruje paznokcie na poltorej
godziny przed wyjsciem, a tu kolezanka dzwoni, ze umawiamy sie 45 minut
wczesniej, bo jest malo stolikow. I bylam na tych polowinkach z
postmodernistycznym frenchem, bo po pol godzinie schniecia przy
wkladaniu rajstop zdarl mi sie lakier z czubkow paznokci.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-05-03 07:38:10

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

tweetka wrote:

> [...]
> maja mnóstwo, przejdz się do jakiejś drogerii-sa na pewno w Naturze, i
> wybierz cos najbardziej odpowiedniego dla siebie.

Dzieki - pewnie na to sie zdecyduje :) Jest w mojej ulubionej drogerii,
i jest trzy razy tanszy...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-05-03 15:18:49

Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki - pewnie na to sie zdecyduje :) Jest w mojej ulubionej drogerii,
> i jest trzy razy tanszy...

Nie ma za co;), a jaka to drogeria i gdzie?
tweetka

Cerutin na naczynka?
Pianka wyszczuplająca pytanie
jaki fluid?lancome