Oglaszam konkurs!

1. Data: 2003-01-31 16:18:13

Temat: Oglaszam konkurs!
Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Na najlepszy pomysl, jak zuzyc 200g suszonych daktyli :-)
Nagrod nie ma, bo w sporcie najwazniejsza jest sama radosc rywalizacji ;-P

Lukasz Madeksza
ICQ# 71995227

1. Data: 2003-01-31 16:42:13

Temat: Re: Oglaszam konkurs!
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Na najlepszy pomysl, jak zuzyc 200g suszonych daktyli :-)
> Nagrod nie ma, bo w sporcie najwazniejsza jest sama radosc
rywalizacji ;-P

Zalać pół litrem spirytusu
po 3 tygodniach dolać pół litra wódki
po następnym pół roku dodać pół litra wody.
wymieszać - odstawić na miesiąc.
daktylami poczęstować 'trudną' dziewczynę a częścią płynną
'łatwiejszą' (po daktylach)

Pozdrawiam
Qwax
Ps. - oczywiście przepis humorystyczny (wymyśliłem ad hoc - ale może
nie być bez sensu) ;-)))

1. Data: 2003-02-01 01:10:28

Od: "MsZ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zjedz je!!!! Albo daj innym...

--
"...i w ogóle wszystko co nam przeszkadza lezec spokojnie na sloncu
trzymajac rece na piersiach panienek i patrzec na chmury typu cumulus w

1. Data: 2003-02-01 08:30:50

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>jak zuzyc 200g suszonych daktyli :-)

Wytrzymac do swiat i zrobic mazurek z daktylami.Druga wersja to zrobic baranine
po arabsku:duszona z przyprawami arabskimi,cebula i wlasnie z daktylami
usieczonymi hmm...
Pozdr.Dot
PS Keks?

1. Data: 2003-02-01 12:18:44

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilibell555 wrote:
> [...]
Poczestowac mojego brata, daktylomaniaka ;-)

> Wytrzymac do swiat i zrobic mazurek z daktylami.

Albo mozna masa daktylowa, taka jak do mazurka, nadziac kruche babeczki
i przyozdobic np. orzechami wloskimi.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-02-01 12:59:13

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na najlepszy pomysl, jak zuzyc 200g suszonych daktyli :-)
> Nagrod nie ma, bo w sporcie najwazniejsza jest sama radosc rywalizacji ;-P

specjalnie dla Ciebie- "Dzamilah " czyli placek daktylowy
25 dkg daktyli
12 dkg migdalow mielonych
15 dkg cukru
5 dkg masla
4 jajka
2 lyzki maki ziemniaczanej

1. Zoltka utrzec z cukrem do bialosci i dodajac maslo ucierac na puszysta
mase.
2. Dodac do masy pozbawione pestek i cienko posiekane daktyle. oraz sparzone
i bez skorki zmielone migdaly
3 .Na koniec dodac sztywna piane z bialek( do ktorej pod koniec delikatnie
wmieszac make) ziemniaczana
4.. Calosc delikatnie wymieszac.
5 Nalozyc do tortownicy natluszczonej (20 cm) i piec 30 min. w goracym
piekarniku.

Taka mala tortownica to wejdzie Ci w calosci do prodiza ;-P. To nadzieja, ze
placek dotrwa w pieczeniu w akademiku ,bo prodziz masz w pokoju na oku:)))
Przepis pochodzi z ksiazki "Potrawy z roznych stron swiata" M.Halbanskiego z
dzialu :Afryka Polnocna.

posdrawiam Jola L-L

1. Data: 2003-02-03 07:09:43

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
> specjalnie dla Ciebie- "Dzamilah " czyli placek daktylowy
> 25 dkg daktyli

To się nie uda!! Ma tylko 200g = 20dkg daktyli ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

JAK???
krem z pieczarek