Ogolnopolski PROTEST ! ! !

1. Data: 2002-05-19 04:04:39

Temat: Ogolnopolski PROTEST ! ! !
Od: "jasiek z toronto" <j...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Sent: Thursday, May 16, 2002 6:53 AM
Subject: Ogólnopolski protest !
Apelujemy o jaknajliczniejszy udzial w protescie organizowanym przez Lige
Polskich Rodzin w dniu 20.05.02 o godz 13.00 w calej Polsce. Prosimy o
jaknajszersze rozpropagowanie ustne lub w formie ulotki, komunikatu
podanego
W sprawie miejsca zbiórki w pozostalych województwach prosimy kontaktowac
sie z wladzami LPR i naniesc wlasciwe poprawki w zalaczonej
ulotce.
Bogdan Nowakowski
z upowaznienia przewodniczacego PLACÓWKI

Najwieksza madroscia jest umiec jednoczyc, a nie rozbijac

Stefan Kardynal Wyszynski

====================
Marsz
przeciwko sprzedazy polskiej ziemi
oraz przeciwko biedzie w Polsce
Spotykamy sie:
20.05.2002 godz. 13.00
przy pomniku Adama Mickiewicza w Poznaniu
a nastepnie przemaszerujemy do siedziby Wojewody.
Rodacy !
- Czy sprzeciwiasz sie dalszej biedzie, nedzy, bezrobociu, korupcji,
niszczeniu polskiego przemyslu, handlu, niszczeniu polskiego rolnika ? -
jesli tak, to przylacz sie do protestu !
- Czy chcesz, aby odwolany zostal Leszek Balcerowicz ze stanowiska prezesa
NBP ? - jesli tak, to przylacz sie do protestu !
- Czy sprzeciwiasz sie okradaniu Polski przez Unie Europejska w rocznej
kwocie 12mld $ ? - jesli tak, to przylacz sie do protestu !

Liga Polskich Rodzin
Marek Kotlinowski, Zygmunt Wrzodak, Roman Giertych
=========
Od Dany A
Zapodal: jasiek z toronto

2. Data: 2002-05-19 04:47:26

Temat: Re: Ogolnopolski PROTEST ! ! !
Od: "Wieźmin" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uważam umieszczenie tego postu za lekceważenie inwalidów.
SS

3. Data: 2002-05-19 07:53:02

4. Data: 2002-05-19 08:54:50

Od: m...@p...onet.pl (Michal Dziwisz) szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
autorstwa jaśka z toronto przeczytałem:

> Apelujemy o jaknajliczniejszy udzial w protescie organizowanym przez
> Lige Polskich Rodzin w dniu 20.05.02 o godz 13.00 w calej Polsce.

Chłopie nudzi Ci się?

NTG!

> Rodacy !

"Pomożecie?"

Michał
m...@p...onet.pl
www.computerblind.prv.pl
http://radioilawa.w.interia.pl
%

5. Data: 2002-05-19 09:09:57

Od: "Prusak" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Dziwisz" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości
> autorstwa jaśka z toronto przeczytałem:

> Chłopie nudzi Ci się?
>
> NTG!

> "Pomożecie?"

A za ile? ;-)))
Pozdrawiam
Prusak

6. Data: 2002-05-19 12:08:01

Od: m...@p...onet.pl (Michal Dziwisz) szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
autorstwa Prusaka przeczytałem:

> A za ile? ;-)))

Tak coś mi się wydaje, że uczestnicy tego marszu jak by coś dostać
mieli, to i tak by oddali na pewną stację:P

A niech mi coś takiego od kogoś na PRIV-a jeszcze przyjdzie to już nie
wy3mam:(((

7. Data: 2002-05-20 04:50:46

Od: "jasiek z toronto" <j...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Wieźmin" <s...@a...pl> wrote in message news:ac7an8$8mk$1@news.tpi.pl...
> Uważam umieszczenie tego postu za lekceważenie inwalidów.
> SS
> Użytkownik "jasiek z toronto" <j...@s...ca> napisał w wiadomości

=============

Unia JewRopejska nie bedzie lekcewazyc inwalidow ani bynajmniej obrazac, ale
bedzie ich "usypiac..."
============
milego dnia
zycze
jasiek z toronto

8. Data: 2002-05-20 10:09:32

Od: k...@p...onet.pl (Kontestator) szukaj wiadomości tego autora

> Unia JewRopejska nie bedzie lekcewazyc inwalidow ani bynajmniej obrazac,
> [...]

Wydaje się, że najbardziej właściwym komentarzem do tego co napisałeś
powyżej będzie myśl św. Augustyna:
"Ludziom przydałby się czasem dzień wolny od
życia."

Kontestator

Uwaga !! Wiersz.....
poszukuje osob tworzacych serwisy www