Ogórki małosolne-kwiatkiem do góry???

1. Data: 2005-06-21 11:09:14

Temat: Ogórki małosolne-kwiatkiem do góry???
Od: "Miska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Wzięłam się za ogórki małosolne , juz wszystko gotowe a mnie zastanawia czy
ma znaczenie ułożenie ogórka tzn czy powinno się je wkładać np stroną od
kwiatka do góry? Proszę o wyrozumiałość, jestem poczatkująca w przetworach.

2. Data: 2005-06-21 12:07:22

Temat: Re: Ogórki małosolne-kwiatkiem do góry???
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-21 13:09:14 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Miska* skreślił te oto słowa:

> [...]
> kwiatka do góry? Proszę o wyrozumiałość, jestem poczatkująca w przetworach.

Moim zdaniem niema to żadnego zdarzenia, ja je układam poziomo i tez się
kiszą jak należy :)

--
Lia

3. Data: 2005-06-21 12:10:31

Od: "Miśka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moim zdaniem niema to żadnego zdarzenia, ja je układam poziomo i tez się
> kiszą jak należy :)

Dzięki wielkie, już zalałam i poukładałam jek leci:)) Teraz tylko poczekamy i
bedziemy jeść:)

4. Data: 2005-06-21 14:06:46

Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Użytkownik "Miska" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> czy
> ma znaczenie ułożenie ogórka tzn czy powinno się je wkładać np
> stroną od
> kwiatka do góry?
Nie ma. Za to zwracaj uwage, zeby je dobrze upchac w "beczce" - mi
zawsze sie cos zlego z ogorasami dzieje, jak sa za luzno ulozone :(
(moze wyplywaja wtedy za bardzo, nie wiem)

Pozdrawiam,
robal.

5. Data: 2005-06-21 14:20:58

Od: "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote:

> Nie ma. Za to zwracaj uwage, zeby je dobrze upchac w "beczce" - mi
> zawsze sie cos zlego z ogorasami dzieje, jak sa za luzno ulozone :(
> (moze wyplywaja wtedy za bardzo, nie wiem)

Można na nie wtedy od góry położyć talerzyk (denkiem do góry), a na
talerzyku np. odważnik - nie wypłyną.

PWZ

6. Data: 2005-06-22 14:05:18

Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Użytkownik "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w
wiadomości news:d997ou$an7$1@inews.gazeta.pl...
> Można na nie wtedy od góry położyć talerzyk (denkiem do góry), a na
> talerzyku np. odważnik - nie wypłyną.
Nie chodzilo mi o wyplyniecie z garnka ;) tylko w wyplyniecie na
powierzchnie w garnku (a w moj talerzyk ani nawet spodek sie nie
miesci, filizanka z kolei nieco za mala, wiec upycham i jest dobrze).

Pozdrawiam,
robal.

Sernik na zimno dla taty:)
ciasto drozdzowe
bakłażan
Przepis na proste sezonowe ciasto
Szynka pieczona w plastrach z sosem z sera topionego