Re: Ogrody działkowe.

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Ogrody działkowe.
Date: Sun, 22 Jul 2012 14:48:55 +0200

Dnia Sun, 22 Jul 2012 13:59:34 +0200, Ikselka napisał(a):

> Kupiłeś grunt?

c.d.
To, że ktoś urodził się w, lub posprząta i wyremontuje oraz dba o TWOJE
mieszkanie, nie znaczy, że staje się jego wyłącznym użytkownikiem i
właścielem, więc operowanie w przypadku ogródków działkowych zaimkiem
dzierżawczym "swój" jest bez sensu.
Użytkowanie działki jest jak użytkowanie mieszkania - trzeba zapłacić za
ich dzierżawę, wynajem czy tez może inny tytuł prawny i nie stanowi to
nadal o własności ani prawie do użytkowania na przyszłość.
Niewątpliwie nie poczuwałbyś się do "nieżałowania" bezdomnemu SWEGO
mieszkania, w odróżnieniu od postawy, którą prezentujesz w przypadku
ogródków działkowych. Miasto pozwalało użytkować tereny, a teraz wobec
zmieniajacych się potrzeb urbanizacyjnych ma prawo tego zaprzestać.
--
XL