Ogrody na dachach

1. Data: 2003-07-19 10:09:12

Temat: Ogrody na dachach
Od: "zoska" <t...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Mam pytanie odnosnie ogrodów dachowych - mianowicie gdzie takie obiekty sie
znajduja, interesuja mnie nie tylko takie realizacje jak BUW, czy ogrod na
budynku TP.SA w Szczecinie ale tez mniejsze obiekty przy firmach, centrach
handlowych, czy bardziej urozmaicone kompozycje roslinne na dachach
parkingow podziemnych itp. Przy czym raczej obiekty na wieksza skale niz
tylko trawnik :). Interesuja mnie obiekty znajdujace sie w wiekszych
miastach nie koniecznie "ogolnodostepne" :).
Jezeli ktos wie, gdzie takie realizacje sie znajduja to bylabym wdzieczna za
jakiekolwiek informacje i namiary :).
Podobno jakies firmy zakladajace ogrody dachowe umozliwiaja zwiedzenie
swoich realizacji (informacja dotyczyla produktów i systemow firmy ZinCo)
nie dotarlam jednak do zadnych konkretnych danych.

Z gory dziekuje za jakiekolwiek informacje
Pozdrawiam
Zoska

2. Data: 2003-07-19 10:57:45

Temat: Re: Ogrody na dachach
Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie dotarlam jednak do zadnych konkretnych danych.
>
> Z gory dziekuje za jakiekolwiek informacje

W Warszawie znam tylko jeden taki obiekt. Jest to ogród na dachu Biblioteki
Uniwersytetu Warszawskiego przy ul.Dobrej (na odcinku miedzy ul. Tamka, a ul.
Karową). http://www.buw.uw.edu.pl/obuw/ogrod.htm . Ogród jest ogólnie dostępny.

Poniżej kilka adresów które udało mi się znaleść na temat ogrodów na dachu.
http://www.ogrodnik.pl/ogrody/ogrody_24_03.asp
http://www.dorken.com.pl/ziel_dach/delta_ms1.html
http://www.awaplast.gdansk.pl/flexitop.htm
Pozdrawiam.
Paweł Woynowski
http://www.mikrojezioro.met.pl

3. Data: 2003-07-19 12:48:59

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zoska" <t...@a...net> napisał w wiadomości
> Witam :)
> Mam pytanie odnosnie ogrodów dachowych - mianowicie gdzie takie obiekty
sie
> znajduja,

W Norwegii.
Na każdej budzie, szopie i daszku parkingowym.
Nawet świerczki rosną :)

pozdrawiam
Ewa pod wrażeniem nieustającym

4. Data: 2003-07-19 13:15:33

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jest taki teren ( trawniki i krzewy ) na dachu parkingów podziemnych przy
budynkach wielorodzinnych przy ul. Studenckiej róg Niedzwiedziej na warszawskim
Mokotowie

Pozdro
Jack

5. Data: 2003-07-19 17:15:16

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bfbfdg$ajf$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "zoska" <t...@a...net> napisał w wiadomości
> sie
>
> W Norwegii.
> Na każdej budzie, szopie i daszku parkingowym.
> Nawet świerczki rosną :)

Ja to widziałam w Segovii, w środku upalnego lata, coś niesamowitego...
A na jednym nawet basen był wśród zieleni.

Pozdrawiam
Marta

roslina na skarpe nad stawem
gdzie kupic rosliny ?