Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!? Re: Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!?

Re: Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!?

Data: 2020-03-24 19:00:34
Temat: Re: Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!?
Od: gazebo <g...@j...com>

W dniu 24/03/2020 o 10:15, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 23 Mar 2020 15:08:26 +0000
> doszła do mnie wiadomość <r5ajda$o3a$3@dont-email.me>
> od gazebo <g...@j...com> :

ac-bezplodnosc-i-hipogonadyzm-u-mezczyzn/76863

> Nie jestem taki pewien:
> https://www.youtube.com/watch?v=iBvqoNq_ReU

mylisz czasy, teraz to jest wtorny analfabetyzm, moze i mnie dotknelo,
ten wirus robi okropne rzeczy, jednakoz, moj ojciec przezyl druga wojne,
jego ojciec jakby wczesniej, ja stan wojenny, co mi moze zrobic wirus,
babcia angielska, 75 lat, wyzdrowiala i oznajmila, ze jest z innego
materialu, no i nie psuj mi bohaterow z dziecinstwa, czytalem
Przymanowskiego i Rudy zajebiscie mi sie podoba

--
gazebo