Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!? Re: Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!?

Re: Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!?

Data: 2020-03-28 00:59:01
Temat: Re: Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!?
Od: Izaura <d...@d...net>

On 2020-03-26 07:48, Kviat wrote:

> Raczej zniszczyć ich kulturę i zwyczaje.

> Takimi jak Jędraszewski, Oko, Terlikowski, Rydzyk, Pawłowicz i inne
> wszelkiej maści XLki?
>
> To ja jednak podziękuję za taką "kulturę".
> Moim zdaniem, ochrona pedofilów i przenoszenie ich z parafii do parafii
> leży sporo daleko od kultury. Nie wspominając o takich drobiazgach,
> obiektywnie nawet zabawnych, jak wypędzanie diabła z książek czy
> zabawek. I mniej zabawnych, jak szczucie ludzi na innych ludzi, np. na
> ateistów, ludzi o innej narodowości, czy ludzi o innej orientacji
> seksualnej. O wyłudzaniu kasy z litości nie wspomnę.

> [...]

Kompletnie nie rozumiesz znaczenia filozofii chrzescijanskiej a w
szczegolnosci katolicyzmu, w rozwoju cywilizacji, z ktorej dorobku
korzystasz...
Juz to kiedys tlumaczylem na przykladzie katedr i lepianek z blota i
wielbladziego gowna.

//jestes niepoprawnym ignorantem, czy bezrefleksyjnie powtarzasz czyjes
wypowiedzi...?