Okiełznać emocje

1. Data: 2002-11-01 12:02:17

Temat: Okiełznać emocje
Od: "*szaaa*" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czytam różne grupy dyskusyjne. Wiele porad i głosów zarówno tu, jak i na
innych grupach dotyczy opanowywania emocji.
Zastanawiam się, czy jak już tak całkiem je opanuję - nie zostanie ze mnie
maszyna, albo
bardzo wytresowane zwierzątko, bez umiejętności
przeżywania czegokolwiek ?

*szaaa*

1. Data: 2002-11-01 12:07:49

Temat: Re: Okiełznać emocje
Od: Jakub Andrzejak <e...@c...nu> szukaj wiadomości tego autora

*szaaa* wrote:
> [...]
> maszyna, albo
> bardzo wytresowane zwierzątko, bez umiejętności

Na tym polega urok życia ;>
Wątpie, czy to kiedyś nastąpi, ale to tylko lepiej dla Ciebie :D
Zastanów się, dlaczego.

--
Jakub 'everlast' Andrzejak

1. Data: 2002-11-01 12:12:36

Od: "*szaaa*" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Andrzejak" <e...@c...nu> napisał w wiadomości

> Na tym polega urok życia ;>
na pozorach, na sztuczności ???
na nie okazywaniu uczuć ???
patrzę na twarze mijanych ludzi, szczególnie tych młodych.... okiełznanych.
Duszą się w sobie ale w grymasie twarzy ukrywają to, co czują. To dobrze ???
> Wątpie, czy to kiedyś nastąpi, ale to tylko lepiej dla Ciebie :D
Mam nadzieję, że nigdy.
> Zastanów się, dlaczego.
To teraz niemodne, banalne ???
Nie mam pojęcia......

1. Data: 2002-11-01 13:00:19

Od: "spider" <s...@n...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*szaaa*" <s...@o...pl>
> Zastanawiam się, czy jak już tak całkiem je opanuję - nie zostanie ze mnie
> maszyna, albo
> bardzo wytresowane zwierzątko, bez umiejętności
> przeżywania czegokolwie

Nie chciałbyś żyć w świecie, w którym ludzie nie panują nad swoimi emocjami,
popędami, wierz mi. Zapanowałaby totalna anarchia.
Trzeba nie tylko umieć opanować, ale wiedzieć kiedy i jak emocjom dać dojść
do słowa, żeby nie szkodzić innym. Na wszystko jest odpowiedni czas i
miejsce.
--
spider.
s...@n...li.lo.pl

1. Data: 2002-11-01 13:16:29

Od: "Vell Who Tell" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*szaaa*" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jakub Andrzejak" <e...@c...nu> napisał w wiadomości

Okiełznać emocje - nie chcieć czuć = nie chcieć cierpieć........
tylko dlatego pragnę je okiełznać "szaa" - bo czasami czucie o wiele za duzo
kosztuje.......... mnie

1. Data: 2002-11-01 13:21:06

Od: "Vell Who Tell" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spider" <s...@n...li.lo.pl> napisał w wiadomości

> [...]
dojść
> do słowa, żeby nie szkodzić innym. Na wszystko jest odpowiedni czas i

Własnie....odpowiedni czas i miejsce ....panowanie nad emocjami......nad
ktorymi panowac a nad ktorymi nie......oto jest pytanie;)

1. Data: 2002-11-01 13:25:27

Od: "Andr3as" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam się, czy jak już tak całkiem je opanuję - nie zostanie ze mnie
> maszyna, albo

okielznac emocje:) to tak jakbys chciala nauczyc sie nie robic siku...
emocje kazdy ma nawet psychopata, rozni sie tylko nasilenie i pewnie
charakter (w niektorych skrajnych rzypadkach)

1. Data: 2002-11-01 13:35:19

Od: "Sarna" <g...@e...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

"Vell Who Tell" <g...@p...fm> wrote in message

> [...]

> Własnie....odpowiedni czas i miejsce ....panowanie nad emocjami......nad
> ktorymi panowac a nad ktorymi nie......oto jest pytanie;)

No wlasnie o to chodzi w zyciu chyba;umiejetnosc
wyborow,rownowaga,umiarkowanie...wszystko jest jak powinno byc,od nas zalezy
zeby umiec pogodzic przeciwstawne bieguny czesto...umiec wyposrodkowac,to
chyba nazywa sie sztuka !

sarna

1. Data: 2002-11-01 13:41:42

Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sarna" <g...@e...co.uk> wrote in message
[cut]
> [...]
zalezy
| zeby umiec pogodzic przeciwstawne bieguny czesto...umiec wyposrodkowac,to

A nie przepis na umiejętnie wypośrodkowaną, umiarkowaną nudę?

Saulo

1. Data: 2002-11-01 13:50:44

Temat: Odp: Okiełznać emocje
Od: "agulka" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie zostanie. emocje nie zanikna, lecz zostana opanowane, a to roznica.
niestety potem gdy juz znajda ujscie wybuchna ze zdwojona sila

Użytkownik *szaaa* <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aptqh0$gab$...@n...tpi.pl...

ktora ksiazke wybrac?
hipnoza