Oklapniete wlosy na drugi dzien jak ratowac?

1. Data: 2006-01-12 07:34:26

Temat: Oklapniete wlosy na drugi dzien jak ratowac?
Od: "anitka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Mam maly problem ze swoimi wlosami. Mianowicie na drugi dzien sa strasznie
przyklapniete i nieco juz tluste. Nie mam sily myc codziennie glowy chyba ze
tak wlasnie robicie? Wlosy mam cienkie blond do ramion. Biore dodadtkowo
Silice na wzmocnienie itp.
Wydaje mi sie ze problem lezy chyba w dobrym szamponie ? uzywam serii
fioletowej Avon do zwiekszania objetosci i dodatkowo do rozczesywania
odzywke Gliss Kur plynny jedwab bo mam straszne siano po myciu i to pomaga.
Czy z odzywka czy bez...wlosy na drugi dzien sa w strasznie zlej formie.

Jaki zestawik polecacie zeby wlosy conajmniej 2 dni przezyly w dobrej
formie?

Pozdrawiam

Anita

1. Data: 2006-01-12 09:27:23

Temat: Re: Oklapniete wlosy na drugi dzien jak ratowac?
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 12 Jan 2006 08:34:26 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@o...pl> i powiedziała:

> [...]
> przyklapniete i nieco juz tluste. Nie mam sily myc codziennie glowy chyba ze

Tak właśnie robimy.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2006-01-12 10:15:45

Od: Anna Słomska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

anitka wrote:
> [...]
> Czy z odzywka czy bez...wlosy na drugi dzien sa w strasznie zlej formie.
>
> Jaki zestawik polecacie zeby wlosy conajmniej 2 dni przezyly w dobrej

gliss Kur płynny jedwab jest super, ale nie do włosów które maja
skłonności do przetłuszczania się. Ta odżywka jakby natłuszcza włosy,
stają sie bardzo gładkie itp. Jest dobra do tzw. siana, o którym też
pisałaś. Nie wiem też czy dobrze jest w Twoim przypadku stosowac
szampony zapobiegające przetłuszczaniu( nie wiem czy ten avon ma tez tak
dzialać), bo jeśli masz suche włosy w sensie sianowate, używasz czegoś
co wysusza je bardziej, to skóra produkuje więcej wydzieliny żeby
odżywić włosy. Błędne koło. Myj włosy czyms nawilżającym. Ja mam takie
włosy jak Ty, myślę że tu nic nie pomoże, można tylko uzywac preparatów
zabobiegających łamaniu sie włosów i rozdwajaniu, przetłuszczac sie będą
i nic na to nie poradze. Myje włosy codziennie i juz, taki mój los.
Sprawdź też czy hormony są u Ciebie w normie, może to powód problemu?

1. Data: 2006-01-12 11:06:02

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dq5107$hdh$1@nemesis.news.tpi.pl>
anitka <a...@o...pl> pisze:

> Nie mam sily myc
> codziennie glowy chyba ze tak wlasnie robicie?

Bezwarunkowo.
Nie wyobrażam sobie egzystowania bez świeżo umytych włosów.

> Wlosy mam cienkie
> blond do ramion. Biore dodadtkowo Silice na wzmocnienie itp.
> Wydaje mi sie ze problem lezy chyba w dobrym szamponie ?

Problem leży przede wszystkim w genach ;-)
Ja też mam dość wiotkie, cienkie włosięta i wspomagam się szamponami
zwiększającymi objętość (nie dają zbyt spektakularnych efektów), piankami o
takim samym działaniu (dają dużo lepsze efekty) i odpowiednim cięciem u
fryzjera (dobry fryzjer potrafi zdziałać cuda). Ostatnio myślę też o lekkiej
trwałej - podnoszącej włosy, nie o typowym baranie, ale jakoś nie mogę się
na razie zdecydować.
Ale bez codziennego mycia po prostu się nie obejdzie. Szampony zwiększające
objętość mają to do siebie, że niestety w jakiś sposób obciążają włosy i po
jakimś czasie, a zwłaszcza na drugi, trzeci dzień wyglądają one dokładnie
odwrotnie, niż by się chciało - czyli są przyklapnięte, tłuste, przylizane.
Raz na jakiś czas warto też zafundować sobie mycie włosów szamponem
oczyszczającym.

--
PozdrawiaM

1. Data: 2006-01-12 12:00:27

Od: "anitka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe"

> [...]
> jakimś czasie, a zwłaszcza na drugi, trzeci dzień wyglądają one dokładnie
> odwrotnie, niż by się chciało - czyli są przyklapnięte, tłuste,

To jaki szampon polecisz do stosowania na codzien ?

> Raz na jakiś czas warto też zafundować sobie mycie włosów szamponem
> oczyszczającym.

I takie samo pytanie o szampon oczyszczajacy :)

1. Data: 2006-01-12 14:28:56

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anitka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przyklapniete i nieco juz tluste. Nie mam sily myc codziennie glowy chyba

Tak własnie robię.
Mam włosy cienki i przetłuszczające się. Nie pomogły na nie tabletki "anty",
ciąża" ani koniec okresu dojrzewania.
Takie są i już.

> Wydaje mi sie ze problem lezy chyba w dobrym szamponie ?

Problem lezy w genach i ukł. hormonalnym.

O.

1. Data: 2006-01-12 15:04:28

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"anitka" <a...@o...pl> wrote in message
> [...]
> przyklapniete i nieco juz tluste. Nie mam sily myc codziennie glowy chyba

tak robie. codziennie myje wlosy.

iwon(k)a

1. Data: 2006-01-12 15:37:07

Od: " " <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...peel> napisał(a):

> Bezwarunkowo.
> Nie wyobrażam sobie egzystowania bez świeżo umytych włosów.

A ja myję codziennie, bo lubię mieć świeże i lekkie włosy. Włosy mam takie, że
mogłabym je myć co 3 dni, ale wykorzystuję to tylko wtedy, gdy nie mam
możliwości umycia głowy w cywilizowanych warunkach, jak środek jeziora i zimna
woda ;-)

hiver

1. Data: 2006-01-12 15:59:09

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomaga.
> Czy z odzywka czy bez...wlosy na drugi dzien sa w strasznie zlej formie.

ja niestety mam identyczny problem, a włosy mam prawie do pasa, więc
codzienne mycie zabierałoby mi pół życia (zawsze po myciu mam strasznie
splątane, więc samo czesanie to dobre pół godziny, a gdzie jeszcze czas na
odżywki, pianki). Niestety, z niechęcią godzę się na zły stan włosów na
drugi dzień, choć kombinuję jak tu ułatwić sobie życie i chyba skorzystam z
trwałej podnoszącej włosy, jak ktoś tu mądrze napisał.

1. Data: 2006-01-12 16:35:51

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Jan 2006 16:59:09 +0100, x wrote:

> [...]
> drugi dzień, choć kombinuję jak tu ułatwić sobie życie i chyba skorzystam z
> trwałej podnoszącej włosy, jak ktoś tu mądrze napisał.

a moze po prostu skroc troche wlosy, jesli wazniejsza jest dla ciebie
wygoda i zdrowie wlosow niz dlugosc w centrymetrach :>

ja wiem ze DGCC ale moim zdaniem wlosy siegajace duzo ponizej zeber sa
mniej estetyczne od tych ... no... innych, no i placza sie niemilosiernie.

pewnie uderzam grzywka o kant kuli, ale irytuja mnie dziewuszki (nie mowie
o tobie, tak sobie generalnie przymarudzam), ktore maja te wlochy do tylka
i szoruja nimi wszystkie lawki i okolice, szczegolnie jesli widac (no a
trudno zeby nie bylo widac efektow szorowania) w dolnych partiach wlosow.

ale jesli ktos sobie zyczy miec takie trofeum troszke z wlosow, to niech
znosi niewygody, tudziez kaze innym znosic ich nieestetycznosc.

again, nie pije tu do ciebie, x, przymarudzam. jestem stara, gruba i
brzydka i se moge :}}}

--
Boska
Garfield: I'm tired of just lying here. Carry me someplace else

Sally Hansen w Galerii Centrum
Jaki zestaw na sucha skore na twarzy ?
dermatolog malbork kwidzyn
Prosba o chwile czasu...