Okna - 5 lat gwarancji - czyli nic

1. Data: 2003-04-29 07:12:48

Temat: Okna - 5 lat gwarancji - czyli nic
Od: "jacc" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Parę lat temu kupiłem w pewnej firmie
okna pcv
Reklama głosiła, że objęte są 5-cioletnią
gwarancją, zapewniał też o tym sprzedawca

Po dwóch latach szyby zaczęły zachodzić parą
od wewnątrz i pojawił się brud
czyli ewidentne rozszczelnienie

Właściciel firmy oczywiście zaczął mnie zwodzić
A gdy go przycisnąłem, w żywe oczy stwierdził,
że tej gwarancji nie mam na piśmie i nic z tego nie będzie

Faktycznie mój błąd, nie zadbałem o to

Jednak czy nie da się czegoś z tym zrobić?

Może ktoś miał podobny problem - pomóżcie

1. Data: 2003-04-29 07:25:33

Temat: Re: Okna - 5 lat gwarancji - czyli nic
Od: mirek krasnowski <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jacc wrote:

> Jednak czy nie da się czegoś z tym zrobić?

Może jak odszukasz tą reklamę gdzie było napisane o tych 5 latch to by
coś pomogło. Wydaje się, że jest to jakaś droga choć pewnie okupiona
długotrwałym łażeniem po sądach. Podawaj także gdzie tylko możesz nazwę
firmy tego oszusta i ostrzegaj przed nim ludzi. Zadzwoń jeszcze do niego
i powiedz mu, że kolega, który buduje pensjonat chciał kupić u niego 40
okien i troche drzwi ale mu to odradziłeś i wysłałeś do.. (tu podaj
namiary konkurencji). Facet powinien sobie chociaż pluć w brodę, a że to
nieprawda to co z tego. Kłamstwo na takiego ch. to i tak mało.

pzdr
mirek

Zerwanie lamperii
Forte
OKNA
Ford Transit z kierowca do Twojej dyspozycji.
Sosny czarne (sprzedam)