Okna P4 + alarm itp

1. Data: 2008-02-29 09:25:05

Temat: Okna P4 + alarm itp
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jako ze niedlugo wprowadzam sie do mieszkania mysle o dodatkowych
zabezpieczeniach. Mieszkanie to bedzie na osiedlu strzezonym, ale na
parterze. Okolica średnio ciekawa. Okna w mieszkaniu sa w nastepujacej
ilosci:
3 dwuskrzydlowe, 1 jednoskrzydlowe, 2 dwuskrzydlowe okna balkonowe i 1
jednoskrzydlowe okno balkonowe.

Myslalem o ponizszych zabezpieczniach:
- okucia antywlamaniowe + klamki z kluczem (1600netto)
- szyby p4 (czy warto)? (4000netto)
- alarm (jaki? czy mozecie polecic jakas firme z Warszawy?)

Myslalem zeby moze zrezygnowac z tych szyb, a zamiast tego dolozyc do
alarmu czujniki zbicia i otwarcia okna. A moze warto i to i to?

2. Data: 2008-02-29 14:39:48

Temat: Re: Okna P4 + alarm itp
Od: pwk <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com pisze:
> - szyby p4 (czy warto)?

Chyba bardziej niż alarm.
Przerabiałem to - ubezpieczyciele w lokalu na parterze żądają takiego
zabezpieczenia - szyba minimum P2 chyba, choć nie pamiętam już.
Tez kupiłem P4, bo nie było "niższych" modeli.
Generalnie podraża to cenę okna z okuciami antywyważeniowymi o prawie
100% :(

Jednak to chyba dobry zakup - lepszy i rozsądniejszy niż roleta
antywłamaniowa oraz alarm. (Alarm np w moim towarzystwie nie był już
wtedy konieczny) Alarm mimo wszystko zwraca uwagę - czasami robi
fałszywe alarmy, co jest irytujące dla sąsiadów i powoduje późniejszą
znieczulicę - zamiast kogoś zawiadomić, będą klęli pod nosem, że "znów wyje"
Lepszym wyjściem jest instalacja alarmowa przyzywająca ekipę -
zwłaszcza, że masz strzeżone osiedle, to chyba takie coś oferują.

> Myslalem zeby moze zrezygnowac z tych szyb, a zamiast tego dolozyc do
> alarmu czujniki zbicia i otwarcia okna.

Uważam, że dokładnie odwrotnie.
Najlepsze zabezpieczenie to takie, które uniemożliwia w ogóle dostanie
sie do środka.
Jak już wejdą to zawsze coś zdemolują a przynajmniej to, przez co weszli
- zamki czy szyby...

A moze warto i to i to?

Przesada :)

> Pozdrawiam

Tez pozdrawiam :)

3. Data: 2008-03-03 07:17:50

Od: "Tomek" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lepszym wyjściem jest instalacja alarmowa przyzywająca ekipę - zwłaszcza,
> że masz strzeżone osiedle, to chyba takie coś oferują.

tak, to najlepsze rozwiazanie + dobre okna w sensie szyby i okucia, ktore
daja czas na dojazd ekipy.

> Najlepsze zabezpieczenie to takie, które uniemożliwia w ogóle dostanie sie
> do środka.

nie ma takiego. Okna "antywlamaniowe" jedynie wydluzaja czas potrzebny do
dostania sie do srodka. Co wiecej, u autora watka sa okna balkonowe
dwuskrzydlowe. To najwieksza dziura w bezpieczenstwie i nawet okucia
antywlamaniowe + wypasione szyby P4 niewiele daja.
To tak na szybko, co poczytalem na roznych muratoach i innych - tez jestem
na etapie wyboru stolarki okiennej :)

--
Tomek

4. Data: 2008-03-03 11:56:40

Od: pwk <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek pisze:

> nie ma takiego.

truizmy

wszyscy wiedzą, że chodzi o to, by czas potrzebny na zdobycie
zabezpieczenia był jak najdłuższy a nie niewykonalny.
Jeśli da się go przedłużyć o kilka minut wysoce prawdopodobne jest, że
złodziej porzuci robotę. I właściwie głównie o to chodzi.

5. Data: 2008-03-03 12:20:16

Od: "Tomek" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> truizmy
>
> wszyscy wiedzą, że chodzi o to, by czas potrzebny na zdobycie
> zabezpieczenia był jak najdłuższy a nie niewykonalny.

jestes niezly manipulator :) Zdanie wyzej i nizej napisalem o wydluzeniu
czasu potrzebnego na sforsowanie okna, wiec nie wiem o co Ci chodzi....

--
Tomek

Rolety zewnetrzne - Sląskie
Garnki Philipiak a zmywarka?
wykladzina w kuchni: jak prygotować betonowe podłoże ?
Projekt bliżniaka.
co to jest ?