Okna drewniane

1. Data: 2002-09-02 09:52:38

Temat: Okna drewniane
Od: "Tomasz Zieliński" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Parę postów temu była dyskusja na temat okien Urzędowskiego. Mam podobne
pytanie na temat drewnianych okien firmy Vidok. Czy ktoś je eksploatuje i co
może powiedzieć na ich temat. Czy może poszukać czegoś innego.

1. Data: 2002-09-02 10:13:13

Temat: Re: Okna drewniane
Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Sep 2002 11:52:38 +0200, "Tomasz Zieliński"
<z...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>pytanie na temat drewnianych okien firmy Vidok. Czy ktoś je eksploatuje i co
>może powiedzieć na ich temat. Czy może poszukać czegoś innego.

Mam od 2 lat z mahoniu meranti lazur, zachowuja sie b. dobrze, budynek
na razie niezamieszkaly, jakosc przy wyborze byla lepsza od
Urzedowskiego, nie wiem jak jest teraz.

Pozdrawiam
Dlugi

Kredytowanie zakupu mieszkania spoldzielczego ?
pl.rec.dom.zarzadzanie RFD#3 (poprawione)
lodówka - grzejnik :< ???
ile może kosztować komplet mebli (swarzędz 1932)?
Jaki transformator do halogenów