lodówka - grzejnik :< ???

1. Data: 2002-08-31 07:49:29

Temat: lodówka - grzejnik :< ???
Od: "DadY" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Kupiłem nową lodówkę Samsung SR-L39 (taka teraz popularna z dystrybut.wody w
drzwiach), wczoraj kupiona stała całą noc ustawiona na właściwym miejscu,
dziś rano włączyłem i ....
lodówa STRASZNIE się grzeje - w niektórych miejscach obudowa jest naprawdę
gorąca - czy to normalne ??? W tej lodówce nie ma tej tylnej siatki
odprowadzającej ciepło ... jest cała zabudowana blachą. (a może tą blachę
się ściąga ? - nie widać miejsc mocujących). A może ona właśnie przez
obudowę odprowadza ciepło ?
W instrukcji nie ma NIC o ustawianiu lodówki np odl.od tylnej ściany. Od
tylnej ścianki jest taki dups dystansujący - ma jakieś 5mm :) - może skoro
jest cała zabudowana - można oprzeć ją prawie o samą ścianę ??? (ja ją dałem
w odl ok4cm)

Proszę o pomoc - z góry dzięki za rady.

Pozdrawiam.
Daniel

1. Data: 2002-09-02 09:14:53

Temat: Re: lodówka - grzejnik :< ???
Od: "Andrzej" <i...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylnej ścianki jest taki dups dystansujący - ma jakieś 5mm :) - może skoro
> jest cała zabudowana - można oprzeć ją prawie o samą ścianę ??? (ja ją

Tak ma być. Wymienniki są w obudowie a ponadto często rurka z ciepłym
chłodziwem przebiega dookoła drzwi zamrażarki (nie wiem , może by nie
przymarzła uszczelka ? ).

ile może kosztować komplet mebli (swarzędz 1932)?
Jaki transformator do halogenów
Osad na talerzach po zmywaniu w zmywarce
PROPOZYCJA: pl.rec.dom.wspolnoty RFD# 3
Jaki zlewozmywak kupić ?